Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

5 квітня 2018 р. у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (офіційний сайт конкурсу - http://icte.mdpu.org.ua/).

Конкурс проводиться з метою створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу молоді, підтримки наукової та творчої роботи студентів, стимулювання їх інтересу до дослідницької роботи, оволодіння інноваційними освітніми технологіями.

На розгляд галузевої конкурсної комісії було представлено 57 наукових робіт з 30 закладів вищої освіти різних регіонів України. За результатами подвійного сліпого рецензування наукових робіт експертами було сформовано рейтинговий список учасників. Перші 18 авторів найкращих наукових робіт були запрошені на ІІ тур - підсумкову науково-практичну конференцію.

За результатами публічного захисту студенти фізико-математичного факультету КДПУ Юрій Олександрович Наготнюк та Владислав Сергійович Потоцький вибороли ІІ місце в секції "Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти" (тема роботи: "Автоматизація експорту даних з Open Journal Systems до наукометричних баз даних"). А I місце в секції здобула студент факультету інформаційних технологій КНУ Анна Сергіївна Кулібаба. Наукові керівники обох робіт-переможців - С. О. Семеріков та В. В. Ткачук - співпрацють у рамках спільної науково-дослідної лабораторії з питань використання хмарних технологій в освіті ДВНЗ "Криворізький національний університет" та Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

4531

21 грудня 2017 року відбулося вручення премії Криворізького міського голови для обдарованих дітей і молоді. Приємно, що серед 200 найталановитіших криворіжців, відзначених у різних галузях, є студентка групи І-14 Анастасія Колотій, яка стала лауреатом у номінації “За інтелектуальні досягнення”.

03

Анастасія є учасницею міжнародних і всеукраїнських конференцій, IT-конкурсів, олімпіад з програмування, охоче залучається до волонтерської роботи, бере участь в організації кафедральних і загальноунвіерситетських заходів, має активну життєву позицію та аргументовану власну думку.

01

Щиро вітаємо Анастасію з отриманням заслуженої відзнаки та прийдешніми святами! Бажаємо натхнення, наснаги в реалізації творчих задумів, нових здобутків, успіхів і добробуту!

02

3617

15-16 вересня 2017 року команда KDPU3 Криворізького Державного педагогічного університету взяла участь у другому етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування у Центральному регіоні, що проходив на базі Цетральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

ACM ICPC 2017 00

  Другий етап проводиться паралельно в кількох регіонах України, після чого за визначеними квотами найкращі команди проходять до вищої й першої ліги. Від Центрального регіону в олімпіаді взяли участь команди з Дніпра, Кривого Рогу, Кам’янського, Полтави, Черкас та Сміли. Таблиця з результатами доступна за посиланням:

http://ejudge.sumdu.edu.ua:8080/contest/1

 ACM ICPC 2017 01

 В рамках олімпіади відбувся фотоконкурс, у якому робота команди КДПУ була відзначена подарунками.

 ACM ICPC 2017 02

 Бажаємо нашій команді наснаги й наполегливості та успіхів у майбутніх конкурсах!

 ACM ICPC 2017 03

ACM ICPC 2017 04

2516

27 по 30 квітня 2017 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбулася Міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv — 2017. Конференція присвячена спілкуванню спільноти Free Software й обговоренню перспектив вільного програмного забезпечення в різних сферах людської діяльності.

foss2017

Цьогоріч у конференції традиційно взяли участь студенти спеціальності Інформатика. В доповіді “Переглядач коміксів з динамічною версткою для мобільних платформ” студенти групи І-14 Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій представили свою концепцію вільного програмного забезпечення для перегляду коміксів на мобільних пристроях. Основна відмінність від аналогів полягає в ідеї динамічної верстки. Іншими словами, розташування кадрів коміксу здійснюється не на етапі створення, а на етапі перегляду, що дозволяє комфортно переглядати його на пристроях із різними пропорціями й роздільною здатністю. Завдяки використанню відкритого фреймворку Kivy програмне забезпечення може працювати на більшості популярних мобільних платформ.

1866

19 квітня 2017 року студенти групи І-14 спеціальності Інформатика Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій залучилися до проведення Дня науки в Криворізькому Центрально-Міському ліцеї. В рамках заходу ними було проведено майстер-клас із програмування для учнів ліцею. Школярі навчилися створювати комп’ютерні ігри в жанрі текстового квесту засобами рушія Instead.

Текстовий квест, або Interactive fiction, — це жанр, що знаходиться на межі художньої літератури й комп’ютерної гри. Це книга, в якій від рішень гравця залежить розвиток сюжету. Одним із літературних прототипів інтерактивної літератури можна вважати «Сад переплетених стежок» Хорхе Луїса Борхеса. З розвитком можливостей обчислювальної техніки жанр збагачується новими можливостями й досягає свого розквіту в 70-80 роках минулого століття. В 90-х інтерактивна література частково витісняється графічними комп’ютерними іграми. Сьогодні з ростом популярності електронних книг, смартфонів та інших мобільних пристроїв жанр Interactive fiction переживає нове народження, оскільки він ідеально адаптується під ці платформи.

Автори майстер-класу спробували стерти границю між програмістом і письменником, в результаті чого кожен учасник зміг створити власну інтерактивну новелу. Фото із заходу доступні в фотогалереї.

 

1760

20–22 січня в м. Кропивницький відбувся хакатон Global Game Jam Ukraine 2017. Це міжнародний хакатон (змагання з розробки комп'ютерних ігор), заснований у м.Сан-Франциско (США), що з 2008 року охопив вже 93 країни світу. Особливістю Global Game Jam є те, що команда має за дві доби створити прототип комп’ютерної гри на задану тему й представити свій проект до захисту.

Цьогоріч у змаганні взяли участь студенти спеціальності «Інформатика» Анастасія Колотій та Лілія Фадєєва у складі збірної команди. В рамках конкурсу було створено комп’ютерну гру «Top down arcade», особливістю якої є те, що двоє гравців одночасно керують механічною бджолою (один правим, а інший лівим крилом) й мають координувати свої дії для подолання ігрових перешкод.

Подібні змагання дають безцінний досвід роботи в команді й планування стратегії в обмежених часових рамках. Бажаємо учасникам успіхів у реалізації їх подальших проектів та ідей!

01

04

03

677
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30