Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Кафедра математики та методики її навчання.

Керівник к. пед. н., доцент Тетяна Григорівна Крамаренко

Зміст роботи

Виконавці

Термін

Продукт діяльності

1.

Ознайомлення з досвідом роботи учителів закладів середньої освіти з методики використання мультимедійної дошки у навчанні математики,

апробація власних добірок завдань та уроків математики для мультимедійної дошки.

Студенти 4-го курсу фізмату Захарчева Лідія, Шавиріна Карина, Ілляшик Катерина (95 гімназія)

Під час виробничої практики, січень, лютий 2018

розробки уроків для мультимедійної дошки подано на міський конкурс уроків

2.

Участь у пілотному проекті запровадження електронної звітності проходження виробничої практики

Студенти 4-го курсу фізмату Захарчева Лідія, Шавиріна Карина, Ілляшик Катерина, Бурденков Богдан, Танцюра Аліна, Васильєв Костянтин, Козакова Катерина, Калашник Катерина, Тютюнник Борис (95 гімназія)

Під час виробничої практики , січень, лютий 2018

Блоги-щоденники виробничої практики

3.

Дослідження проблем запровадження STEM-освіти, проходження Зимової STEM-школи, обговорення доповідей учасників

студенти 5-го курсу Бондар Ірина, Банада Ольга

січень-лютий 2018

отримано сертифікати

4.

Дослідження проблем запровадження STEM-освіти, підготовка доповідей на наукові конференції у Херсоні та Кропивницькому

магістр Банада Ольга (Кропивницький),

 

магістр Банада Ольга (Херсон)

випускниця 2018 Марія Михайловська

квітень,  2018

тези доповідей конференції, доповіді виступів, презентації

5

Представлено розробки з використання системи динамічної математики GeoGebra, навчальні проекти під час «Дня майбутнього студента»

студенти магістратури Мельниченко Юлія, Габ Світлана, Шмагло Карина, Банада Ольга, Дейнега Ольга, Єременко Оксана (КДПУ)

квітень

Методичні розробки

6.

Підготовка статті до науково-методичного видання з питання STEM та робототехніки

Банада Ольга (КДПУ)

квітень

наукова стаття, презентація

7.

Дослідження проблем запровадження STEM-підходів у навчанні математики та відображення при написанні курсових робіт з методики навчання математики  

Студенти 4-го курсу фізмату Захарчева Лідія, Шавиріна Карина, Тютюнник Борис, Овчаренко Ольга

травень

курсові роботи

8.

Оволодіння методикою використання мультимедійної дошки для проведення уроків математики, презентація розроблених уроків для 5-го класу

Студенти 3-го курсу фізмату  (КДПУ, відкрите заняття)

травень

розробки уроків, започатковано електронний навч. курс для учителя математики (5 клас)

9.

Участь у пілотному проекті запровадження електронної звітності проходження літньої педагогічної практики, участь у тренінгах до ведення блогів практики, розробка шаблонів блогів

Студенти 3-го курсу фізмату,

4-го курсу Шпонька Руслан, Дмитрієв Денис

червень, липень

Блоги-щоденники  літньої педагогічної практики, шаблони

10.

Участь у пілотному проекті запровадження електронної звітності проходження виробничої практики

Студенти 2-го курсу магістратури

Мельниченко Юлія, Пилипенко Ольга, Габ Світлана, Іванова Олена, Єременко Оксана, Бесхлібна Олександра

вересень, жовтень

Блоги-щоденники  виробничої практики

11.

Ознайомлення з досвідом роботи учителів закладів середньої освіти з методики використання мультимедійної дошки у навчанні математики, апробація власних добірок завдань та уроків математики для мультимедійної дошки ( програмне забезпечення WorkSpace, GeoGebra, LearningApps).

Студенти 2-го курсу магістратури

Мельниченко Юлія, Пилипенко Ольга, Габ Світлана, Іванова Олена (95 гімназія), Воткаленко Катерина (КПНЛ),   

Васильєв Костянтин (Криворізька Центрально-Міська гімназія)

Під час виробничої практики, вересень, жовтень 2018

Розробки уроків для мультимедійної дошки

12.

Підготовка публікацій про запровадження STEM-навчання та використання міжпредметних зв'язків у навчанні математики для збірника наукових праць студентів (Кропивницький), збірника тез наукової конференції (Суми).

Безверхня Олена

жовтень

стаття, тези

13 Підготовка публікації про прикладні задачі у навчанні математики для збірника наукових праць студентів (Кропивницький). випускниця 2018 Марія Михайловська жовтень стаття

 

 

Кращі блоги-щоденники практики студентів магістратури

Мельниченко Юлії https://myblogmelnichenko.blogspot.com/

Пилипенко Ольги https://pylypenko-banada.blogspot.com/

Габ Світлани https://gabsveta.blogspot.com

Іванової Олени http://ivanovaolena2569.blogspot.com/

Єременко Оксани https://eremenko2016.blogspot.com

 

 

Витяги з блогів (виробнича практика у Криворізькій гімназії №95)

Педагогічна практика. День двадцять дев'ятий.

    Сьогодні день видався дуже насиченим та цікавим. До нас в гімназію приїхала наш методист - Крамаренко Тетяна Григорівна і ми всі разом відвідували відкриті уроки, проведені з в використанням інтерактивної дошки.

     На першому уроці ми відвідали урок алгебри в 9-В класі, який проводила студентка-практикантка - Пилипенко Ольга Сергіївна. Тема: Побудова графіків функції виду: y=kf (x) i y=f (kx). Урок розпочався з оголошення девізу уроку: "не кажи шоп, поки не вивчиш функції". Це було дуже доцільним, оскільки допомогло учням налаштуватись на роботу та підняло їм настрій. Також сподобалась мотивація навчальної діяльності, Ольга Сергіївна продемонструвала учнями як пов'язані функції та усна народна творчість. Новий матеріал був поданий у формі евристичної бесіди: учні будували графіки конкретних функцій, а потім формулювали загальне правило. Всі графіки були побудовані в GeoGebra, тому були динамічними. В кінці уроку учні мали змогу самостійно попрацювати з цим програмним забезпеченням, від чого вони були а захваті. Загалом урок пройшов добре. Ольга Сергіївна гарно тримала клас та володіла матеріалом.

      Другий урок проводила студентка-практикантка - Іванова Олена Анатоліївна в 11-Б класі. Тема: Піраміда. Способи розміщення висоти у піраміді. Урок розпочався з актуалізації опорних знань, учні досить змістовно повторили всі поняття теми. Далі перейшли до розв'язування задач біля дошки, оскільки це урок вже третій урок з теми "Піраміда", то завдання були підвищеної складності, але учні добре з ними справлялись. Для кращого сприйняття, Олена Анатоліївна використовувала інтерактивну дошку, на якій були продемонстровані умови задач. Вчитель контролювала правильність записів на дошці і роботу на місцях. Також на уроці використовувалось програмне забезпечення GeoGebra, за допомогою якого була розроблена задача із готовим рисунком та покроковою перевіркою розв'язку, це пришвидшило темп роботи. Загалом мета і завдання уроку були досягнуті. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.

     На третьому уроці я проводила геометрію в 10-Б класі з використанням інтерактивної дошки. Тема: Розміщення прямої і площини в просторі. Ознака паралельності прямої і площини. Урок розпочався з оголошення темі і мотивації навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань була у вигляді кросворду. Учням така робота сподобалась, вони активно його розгадували. Новий матеріал був поданий у вигляді евристичної бесіди з використанням програмного забезпечення GeoGebra. 

Учні також мали змогу самостійно спробувати будувати фігури в цьому ПО та просто на інтерактивній дошці, використовуючи ПО Workspace. Для кращого сприйняття і організації довільної уваги умови задач та ілюстрації до них були на інтерактивній дошці. Щоб підвищити інтерес учнів до теми я запропонувала їм прикладну задачу. Загалом на уроці учні були дуже активними, видно було, що їм подобається працювати з мультимедійною дошкою. Урок пройшов добре. Мета і завдання були досягнуті.

studnauka2018001

 

studnauka2018006

studnauka2018007

studnauka2018011

Після обговорення актуальних проблем використання ІКТ у навчанні математики.

Зліва направо: студенти магістратури Юлія Мельниченко, Олена Іванова, Світлана Габ,

учитель-методист Світлана Шахматова, доцент Тетяна Крамаренко, студентка магістратури Ольга Пилипенко

schachmatova IMG 2ef7b886272abf434628989ae9db90bf V 1

 Учитель-методист Світлана Миколаївна Шахматова

пояснює побудову графіків функцій з використанням GeoGebra

 

studnauka2018009

Налаштовуємо мультимедійну дошку у Криворізькій Центрально-Міській гімназії 

 studnauka2018013

studnauka2018016

З досвідом використання мультимедійної дошки Panasonic

у навчанні математики студентів КДПУ ознайомлює Любов Башук

 

Любов Вікторівна Башук – директор Криворізького природничо-наукового ліцею, який забезпечує інформаційно-технологічний та фізико-математичний профілі навчання. Ліцей як заклад нового типу був створений одним із перших не лише у місті, але й в Україні. І до його розвитку чимало сил доклали тодішній очільник Анатолій Іванович Сологуб та заступник Олена Євгенівна Остапчук – також випускниця фізмату КДПУ. А. І. Сологуб та О. Є. Остапчук – кандидати педагогічних наук, доценти, наразі навчають у КДПУ майбутніх педагогів. Анатолій Іванович до того ж почесний президент Асоціації працівників гімназій і ліцеїв України, радник директора Інституту обдарованої дитини НАПН України, член-кореспондент НАПН України.

studnauka201820180927 111504

Студентка магістратури Воткаленко Катерина у КПНЛ проводить

урок математики з використанням мультимедійної дошки

 

5923
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31