Шановні студенти! Спільними зусиллями викладачів кафедри математики та методики її навчання розроблено низку рекомендацій та інструкцій щодо організації самостійної роботи студентів.
У разі виникнення запитань під час засвоєння матеріалу студенти матимуть змогу звернутися за допомогою та роз’ясненнями телефоном чи електронною поштою з викладачем, за яким закріплена дисципліна.
Контактна особа, з якою можна зв'язатися, якщо виникла проблема:
Дмитро Євгенович Бобилєв, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри математики та методики її навчання.
Тел.(Viber) (096)404-83-39 E-mail: [email protected]
Пам’ятайте, навчальний процес НЕ припиняється, а пролонгація тривалості семестру поки не планується. Допуск до сесії як завжди буде відбуватись за результатами поточного контролю знань (з урахуванням оцінки опанування матеріалу, винесеного на самостійне вивчення.
- Автор: Дмитро Бобилєв
- Перегляди: 558
ДИСТАНЦІЙНИЙ ФОРМАТ: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ ЇЇ НАВЧАННЯ
Кафедри КДПУ продовжують забезпечувати дистанційне навчання відповідно до стандартів вищої освіти. Викладачі кафедри математики та методики її навчання розробили низку рекомендацій та інструкцій щодо організації самостійної роботи студентів.
Тексти лекцій та презентації до них, матеріали практичних і семінарських занять поширюються засобами платформи MOODLE, у Viber-спільнотах, електронною поштою. Створено низку відеолекцій з навчальних дисциплін «Математичний аналіз», «Комплексний аналіз», «Диференціальні рівняння»...
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 766
Шахно Надія Сергіївна, студентка ІV курсу фізико-математичного факультету групи МІ-16, проходила активну педагогічну практику за місцем майбутнього працевлаштування в Калинівській СЗШ, яка має гарну матеріально-технічну та навчально-виховну базу, інформатичний клас, оснащений новими ноутбуками та комп’ютерами, є проектори та телевізори, також мультимедійна дошка.
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 980
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 571