Результати ІІ туру Всеукраїнської олімпіади КДПУ зі спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика)
21 квітня 2018 р. проходив ІІ тур Всеукраїнської олімпіади КДПУ для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти зі спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика). Кафедра математики та методики її навчання щиро вітає переможців Олімпіади, які можуть отримати до 20 додаткових балів до сертифікату ЗНО з математики при вступі на спеціальність 014.04 Середня оосвіта (Математика) в Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет".
- Автор: Дмитро Бобилєв
- Перегляди: 503
Ознайомитися з розв'язанням задач І туру олімпіади КДПУ зі спеціальності 014.04 Середня освіта (Математики) можна за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1W_7x7PKsLWEId4ADhJZF86J6tUJOodeN/view?usp=drivesdk
- Автор: Дмитро Бобилєв
- Перегляди: 475
РЕЗУЛЬТАТИ ТРЕНУВАЛЬНОГО МОНІТОРИНГОВОГО ТЕСТУВАННЯ З МАТЕМАТИКИ
Результати тренувального моніторингового тестування з математики (17 березня 2018 р.) можна переглянути за посиланням (по коду оператора і останніх трьох цифр номеру телефону, який був вказаний в анкеті):
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 557
Результати тренувалього моніторингового тестування з математики (17 березня 2018 р.) можна переглянути за посиланням (по коду оператора і останніх трьох цифр номеру телефону, який був вказаний в анкеті):
- Автор: Дмитро Бобилєв
- Перегляди: 544
Державний вищий навчальний заклад «Криворізький державний педагогічний університет» запрошує Вас прийняти участь у Всеукраїнській олімпіаді Державного вищого навчального закладу «Криворізький державний педагогічний університет» для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти. Переможці ІІ туру Олімпіади зможуть отримати до 20-ти додаткових балів до сертифікату ЗНО при вступі в Державний вищий навчальний заклад «Криворізький державний педагогічний університет» на спеціальності з особливою підтримкою (014.04 Середня освіта (Математика); 014.06 Середня освіта (Хімія); 014.08 Середня освіта (Фізика); 014.09 Середня освіта (Інформатика); 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології); 015.17 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості); 015.20 Професійна освіта (Транспорт))
- Автор: Бобилєв Дмитро Євгенович
- Перегляди: 389
Щороку задля підготовки випускників шкіл до участі у Всеукраїнських олімпіадах з математики, фізики та інформатики Державного вищого навчального закладу «Криворізький державний педагогічний університет» для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти, перемога в яких дає право на додаткові бали при вступі на спеціальності фізико-математичного факультету, ініціюємо проведення безкоштовних консультаційних занять із фізики, математики та інформатики.
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 376
Класична математична освіта європейського рівня! Після закінчення навчання випускники кафедри математики та методики її навчання отримують диплом бакалавра, спеціаліста чи магістра державного зразка.
Освітньо-професійні навчальні програми забезпечують достатній для сучасного ринку праці рівень підготовки. Все це дає можливість нашим випускникам стати кваліфікованими спеціалістами з математики та інформатики і знайти себе на ринках праці України та світу.
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 4662
Назва професії: МАТЕМАТИК, ВИКЛАДАЧ МАТЕМАТИКИ, ВЧИТЕЛЬ ІНФОРМАТИКИ
Домінуючі здібності: формалізоване сприйняття математичного матеріалу, виділення формальної структури задачі; логічне мислення у сфері кількісних і просторових співвідношень, числової і знакової символіки; оперування математичними символами; швидке і широке узагальнення математичних об’єктів, співвідношень і дій; узагальнення процесу математичного міркування і системи відповідних дій; оперування узагальненими структурами; гнучкість розумових процесів в математичній діяльності; прагнення до ясності, простоти, економності і раціональності розв’язання; швидка і вільна перебудова спрямованості розумового процесу; математична пам'ять (узагальнена пам'ять на математичні стосунки, типові характеристики, схеми міркувань і доказів, методи розв’язання задач і принципи їх отримання).
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 1954
Дана стаття розпочинає серію матеріалів присвячених вибору професії «Математик», «Учитель математики».
Математик – високоінтелектуальна професія. Процес впровадження математичних методів дослідження відбувається практично у всіх науках і галузях знань. Говорять, що математиком треба народитися. Але становлення математика – це природній процес, і його реалізація залежить від багатьох чинників. Можливостей зацікавитися математикою є більш ніж будь-якою іншою наукою, бо пояснення будь-якого явища навколишнього світу починається з чисел. Стало вже загальновизнаним, що найшвидше розвиваються ті науки, фундаментальні результати яких можуть бути сформульовані математично. Використовуючи математичні методи, дослідники роблять найважливіші висновки, які іншим способом навряд чи можна було б отримати. Вже це пояснює, чому математику називають «Царицею наук».
Підготовка математиків у Криворізькому університеті ведеться з 1930 року.
- Автор: Кафедра математики та методики її навчання
- Перегляди: 799
Сторінка 2 із 2