Теми курсових робіт з філології для студентів 4 курсу НАФ
Мельничук Г.М.
- Структурно-семантичні та функціональні особливості прикметників з компонентом-інтенсифікатором.
- Власні імена як базис словотворення в німецькій та українській мовах.
- Мовностилістичні особливості роману B. Körzdörfer „Mädchenauf WhatsApp“.
- Лексична репрезентація теми «Школа» (на матеріалі творів серії «Оттокар» О. Хойзера).
- Структурно-семантичні особливості метафоричних дієслів мовлення в сучасній німецькій мові (можливо у порівнянні з українською мовою).
Коваленко О.О.
- Абревіація як спосіб утворення нових слів у сучасній німецькій мові.
- Особливості словотвору прикметників в німецькій мові (на основі німецьких казок).
- Способи субстантивації в німецькій мові (на основі німецьких казок).
- Особливості словотвору складних іменників сучасної німецької мови.
Хорошилова Н.В.
- Осмислення теми війни у романі Луізи Рінзер «Чорний віслюк» (Luise Rinser «Der schwarze Esel».
- Висвітлення теми оріенталізму у романі Барбари Фришмут «Тіні зникають опівдні» (Barbara Frischmuth «Das Verschwindendes Schattensinder Sonne»).
- Функціонування фразеологізмів з соматичним компонентом у німецькій мові.
- Вживання прислів’їв і приказок у німецькій мові.
Устінова В.О.
- Особливості словотвору складних іменників сучасної німецької мови.
- Неологічна лексика в мові німецької реклами.
- Структура та функції скорочень у сучасній німецькій мові.
- Структурно-семантична характеристика прислів’їв та приказок на позначення емоцій людини в сучасній німецькій мові.
- Використання суфіксів у створенні емоційно-забарвлених іменників в сучасній німецькій мові.
Карпюк В.А.
- Антиприслів'я як перетворення стереотипної послідовності слів у німецькій мові.
- Особливості Kiezdeutsch як одного з соціалектів сучасної німецької мови.
- Контамінація як спосіб словотворення в німецькій мові.
- Функціонування прислів'їв у німецькій мові, які відображають міжособистісні відносини.
- Лексико-семантичні особливості перекладацьких помилок у процесі перекладу.
- Роль метафори у сучасних рекламних німецьких та українських текстах.