Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
Факультет іноземних мов

 

Навчальна дисципліна

Викладач

Спосіб забезпечення виконання програми навчальної дисципліни

Інші види роботи, передбачені інд.планом роботи, які виконуються протягом карантину

1

(1) Лексикологія

німецької мови

НАФ-17

(2) Теоретична граматика німецької мови

НАФ-16

(3) Порівняльна типологія німецької та української мов

НАФ-19м

(4) Сучасні лінгвістичні теорії

НАФ-19м

(5) ПКНМ

НАФ-19м

Мельничук Г.М.

Лекційний матеріал,

завдання для практичних, лабораторних занять та самостійної роботи, завдання для контролю та самоконтролю студенти отримують і звітують по Viber, електронній пошті

(1) Підготовка доповіді на НМС кафедри «Особливості субстантивованих прикметників та дієприкметників у художній прозі (структура, семантика, функції)» 

(2) Робота над науковою статтею з філології

(3) Дистанційна робота   у науково-методичній комісії сектору вищої освіти Науково-методичної ради МОН України

(4) Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни «ПКНМ» для магістрів НАФ-19м

2

(1) Література Німеччини

НАФ-17

(2) Література Німеччини

НАФ-16

(3) Стилістика німецької мови

НАФ-16

Гаманюк В.А.

забезпечення студентів текстами лекцій, навчальними матеріалами, підручниками в електронній версії, планами практичних занять, завданнями для самостійної роботи (через сторінку кафедри, через електронну пошту), питання та завдання для контролю.

1. Актуалізація робочих програм з «Літератури Німеччини», «Міжкультурної комунікації», «Стилістики німецької мови» та розробка силабусів до них;

2. Підготовка тексту статті в рамках проекту «Deutsche Spuren in der Ukraine»;

3. Робота з аспірантами та здобувачами по тексту дисертації та підготовці до публікації статей.

3

(1) Практична граматика німецької мови

НАФ-19

(2) Друга (німецька) мова

АНФ-17

Дрогайцев О.І.

Viber, Telegram

розміщуються

завдання для

лабораторних

занять,

самостійної роботи,

контролю та

самоконтролю

1. Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни ПГНМ для студентів НАФ-19

2. Робота над науковою статтею

4

(1) Латинська мова

АНП-19.2

(2) Французька мова

НАФ-16, ТУР-17

Захарова Н.О.

На платформі Moodle розміщені Методичні рекомендації з латинської мови, що містять тематичні плани лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал (складають конспект), а також розміщуються завдання до лабораторних занять з французької мови, частина практичних завдань надсилається на пошту викладача, контроль і перевірка здійснюються у формі тестів і завдань на платформі Moodle

1. Проведення дистанційних консультацій студентів;

2. Розробка і завантаження на платформу Moodle завдань для самостійної роботи і контролю, перевірка цих завдань;

3. Написання наукових статей зі студентами;

4. Робота над науковою статтею;

5. Робота над збірником текстів для читання з французької мови.

5

Латинська мова

АНФ–19–1

НАФ–19

Ільїна Т.А.

На платформі MOODLE розміщуються Методичні рекомендації з тематичними планами лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал, виконані завдання надсилають викладачу електронною поштою для перевірки, контроль та самоконтроль засвоєння знань проходить у формі тестів та завдань, розміщених на MOODLE

1. Проводити дистанційні консультації студентів з курсу «Латинська мова»;

2. Здійснювати перевірку тестів та завдань для самостійної роботи студентів;

3. Продовжувати роботу над науковою статтею з теми наукового дослідження

6

(1) Теорія і практика перекладу

НАФ – 19м

(2) Практика перекладу

НАФ – 16

(3) Практичний курс другої мови

АНФ –19м, АНП–18

Карпюк В.А.

Інтернет конференція через VIBER, ZOOM, робота з документами через GOOGLE DISK

1)                Робота над статтею;.

2)                Рецензування посібника-практикума;

3)                Робота над посібником з «Теорії і практики перекладу»

7

(1)Іноземна мова (німецька) І курс  збірна група

(2) Практичний курс другої (німецької) мови

АНФ-18-1-1, АНФ-17-1-3, АНФ-16-2-2

Коваленко О.О.

На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю

(1) розробка завдань для проведення модульного контролю для спеціальностей: ГОЕ, ФК

(2) розробка підсумкового тесту для студентів 1 курсу немовних спеціальностей

8

(1) Практична фонетика

німецької мови

НАФ - 19

Літвінова Н.В.

На електронну пошту старости

пересилаються завдання для самостійної роботи, контролю та самоконтролю

1. Підготовка тез конференції

9

(1) ПКНМ

НАФ 16

(2) Друга мова

АНФ 16

(3)Друга мова і переклад

АНП 19

(4) Методика викладання німецької мови

НАФ 17

(5) Міжкультурна комунікація

НАФ-19м

Лопатич Р.В.

Завдання студенти отримують і звітують по електронній пошті, Viber, telegram.

1) керівництво науковою роботою студентів із підготовкою наукової  статті / доповіді на конференцію;

2) розробка електронного навчального курсу ПКНМ для студентів 4 курсу НАФ у СУЕНК КДПУ.

10

(1)Лінгвокраїнознавство

 НАФ-16

(2) ПКНМ

НАФ-17-1/2

(3) ПКНМ

НАФ-18

Мархева О.Є.

На платформі Google Classroom розміщуються лекційні матеріали

Через групу Viber надсилаються завдання для самостійного опрацювання

Проводяться Skype - конференції та надається матеріал для самостійного опрацювання.

1) Підготовка статті «Використання навчальних платформ та мобільних додатків у процесі розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов»;

(2) розробка тестових завдань для вступного іспиту в магістратуру;

(3) керівництво написанням магістерської роботи студентки Дудіц І.;

11

(1)

Практична граматика німецької мови

НАФ-18

(2) Практичний курс другої (німецької) мови

АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2

(3)

Методика викладання німецької мови (семінари)

НАФ-17

Мельничук І.В.

Завдання студенти отримують на сайті кафедри. Звітують по електронній пошті та по Viber

(1) Розробка завдань для проведення модульного контролю для НАФ-18, АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2

(2) Розробка екзаменаційного  тесту з практичного курсу другої (німецької) мови

для студентів АНФ-16-1-2

 (3) Доповнити «Навчальний посібник з граматики німецької мови (Морфологія) для студентів ІІ курсу»

12

(1) Друга мова (німецька)

АНФ–19-м

(2) Друга мова (німецька)

АНФ–16

Устінова В.О.

Viber, Telegram

розміщуються завдання для лабораторних занять,

самостійної роботи, контролю та самоконтролю

1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ

2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ)

3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови

13

(1) Практичний курс німецької мови

НАФ-19

(2) Друга мова

АНФ-18

(3) Друга мова

АНФ-17

Хорошилова Н. В.

Завдання  у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 10, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER

Завдання  у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 11, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER

Завдання  у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 14, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER

1) Робота над розділом наукового дослідження «Історіографія іншомовної освіти Німеччини»;

2) Підготовка  статті «Нормативно-правова база Німеччини»

14

(1) ПКНМ АНП-19, АНП-17

(2) Латинська мова

АНФ-19

(3) ПКНМ

НАФ-17

Чорна О. В.

Виконання проектів і завдань (зокрема з креативного письма) та їх презентація і обговорення у групах, створених на платформі месенджера Viber; електронна пошта

1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ

2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ)

3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови

15

(1) Друга мова

АНП 19

(2) Література країни першої мови

НАФ-16

(3) Порівняльна типологія

НАФ-19м

Яцик О.П.

Розміщення на платформі MOODLE завдання для лабораторних та практичних занять

1.Підготовка доповіді на науково-методичному семінарі кафедри.

2.Робота над текстом наукової статті.

3.Участь в онлайн-семінарі Klett «Kommunikative Spiele im DaF-Unterricht“ 25.03.2020





 

10685
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша