Цілі та завдання проекту:
Цей проект має на меті підвищити важливість травмо-чутливих практик та практик усвідомленої допомоги, розвинути досвід надання психологічної допомоги у ВНЗ України (включно з 3 тимчасово переміщеними університетами), а також заохотити психологічну стійкість та усвідомленість громадян України, які постраждали від війни. Його вплив вимагає довгострокових рішень, зокрема інвестування в служби психічного здоров’я, освіту та підвищення обізнаності.
Цілі проекту:
- професіоналізація кризової психології в університеті шляхом запровадження нових курсів;
- покращити психологічну службу, що надається університетами;
- створити Центри психологічної стійкості та благополуччя;
- поширювати досвід.
Діяльності:
Проект BURN слугує парасолькою для співпраці між 3 вищими навчальними закладами ЄС з Естонії, Німеччини та Латвії та 5 українськими університетами (три з них серйозно постраждали від війни та були змушені переїхати до безпечніших регіонів, а викладачі та студенти розкидані по всій Україні та Європі).
Діяльність BURN включає онлайн-семінари з обміну досвідом, навчальні візити до Латвії, Естонії, Німеччини, розробку двох курсів (BA та MA) та модуля для аспірантів, онлайн-обговорення за круглим столом, осінні/весняні літні школи для психологів, тренінги для університетської спільноти, міжнародна гібридна конференція та відкриття Центрів психологічної стійкості та добробуту.
Очікувані результати:
Українські учасники проекту матимуть унікальну можливість генерувати та передавати як європейський досвід, так і ідеї щодо вдосконалення освітніх та психологічних послуг, надання психологічної підтримки, зміцнення міжнародної співпраці у процесі повоєнного відновлення. Центри психологічної стійкості та благополуччя впровадять інновації в університети України та нададуть їм інструменти та знання для психологічної реабілітації, посилять їхні зв’язки з місцевими органами влади та громадами. Нові курси та університетські центри також допоможуть студентам-психологам розвинути навички спілкування, етики, вирішення проблем, організації та дослідницьких навичок, відданість навчанню та емоційну стабільність.
Прямі цільові групи:
- студенти-психологи вдосконалюють навички підтримки, чутливої до травми;
- працівники психологічної служби університету, які переймають найкращі практики ЄС та допомагають ВПО та ветеранам;
- Українські члени вищих навчальних закладів використовують покращені психологічні послуги та сприяють створенню чутливого до травм середовища;
- місцеві актори навчаються психосоціальній допомозі особам, які постраждали від війни.
Непрямі цільові групи:
особи, які постраждали від війни, отримають переваги від підвищення обізнаності про стратегії стійкості, зниження стигматизації та покращення доступу до психологічної підтримки.
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 154