Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

Підвищення участі та забезпечення права на освіту для дітей з інтелектуальними порушеннями: розвиток спроможностей та можливостей (EPERE)


Тип проєкту: Проєкт співпраці

Головна заявницька організація: Університет Еребру
Керівник проєкту / контактна особа: Томас Бароу


Партнерські установи: Криворізький державний педагогічний університет, Університет Марії Кюрі-Склодовської в Любліні, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. 

Сума гранту 1 999 563 SEK
Тривалість проекту 12.2024-12.2026

Проєкт EPERE спрямований на розвиток громадянського суспільства в Україні через підвищення участі та забезпечення освітніх прав дітей з інтелектуальними порушеннями. Залучаючи НУО та забезпечуючи гендерну рівність, проєкт відповідає шведській стратегії співпраці щодо відновлення та реформ в Україні (2023-2027). Проєкт зосереджується на відновленні освітнього сектора, зокрема на потребах вразливих груп населення, таких як діти та люди з інвалідністю. Ініціатива прагне знизити ризик освітньої ізоляції, що є визнаною проблемою для дітей з інвалідністю, забезпечуючи їхнє право на освіту.

27847
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31