Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

27 листопада 

Другий день програми був присвячений навчанню на робочому місці (Work-Based Learning) та практичному зануренню в систему шведської професійної та загальної старшої школи.

WhatsApp Image 2025 11 27 at 11.38.05 282e3439

Упродовж дня ми відвідали та дослідили:

  • Навчання на робочому місці / виробниче навчання — Erikshjälpen (Ge för livet)
  • Візити на заняття (предметні модулі) — Tullängsgymnasiet та Virginska gymnasiet
  • Культурно-історичну прогулянку містом — Вадкопінг і замок Еребру

Ці візити надали цінне розуміння кар’єрно орієнтованих освітніх траєкторій, співпраці між школами та роботодавцями, а також систем підтримки, які забезпечують молоді — включно з учнями з інтелектуальними порушеннями — можливості для змістовного навчання та подальшого працевлаштування.

28 листопада 2025 

Третій день програми був зосереджений на дошкільній освіті та організації інклюзивного навчального середовища для наймолодших дітей.

WhatsApp Image 2025 11 27 at 21.59.01 3191c8b3

Ми відвідали:

  • Björkhaga förskola
  • Emilia Preschool

Ці візити дали можливість спостерігати, як шведські дошкільні заклади формують підтримувальні, дитиноцентричні та соціально безпечні навчальні середовища, де інклюзія інтегрована у щоденні рутини, взаємодію та ігрове навчання.

Ключові спостереження включали:

  1. співпрацю вчителів, спеціальних педагогів і асистентів
  2. практики комунікації з родинами
  3. роль структурованих рутин і сенсорно комфортного середовища
  4. ранній скринінг і стратегії підтримки
  5. документування розвитку для персоналізованого навчання

Обмін досвідом продовжує зміцнювати наше спільне розуміння того, як рання та вікововідповідна підтримка формує довготривалі освітні траєкторії дітей з інтелектуальними порушеннями.

31783
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31