Одразу на початку навчального року, 3 вересня, у Криворізькому державному педагогічному університеті пройшла лекція для студентів факультету географії, туризму та історії, що навчаються за спеціальністю «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами». Про соціальні складові творення та розвитку брендів в прикладній, ілюстративній формі розповіла директорка крупної міжнародної компанії Arricano Group Олена Обухівська, що представлена в нашому місті ТРК «Солнечная галерея». Деталі – в репортажі 0564.ua.
ПРО СОЦІАЛЬНЕ РЕНОМЕ БРЕНДІВ, КРЕАТИВНІСТЬ ТА КЛАСИКУ: В КРИВОРІЗЬКОМУ ПЕДУНІВЕРСИТЕТІ ПРОВЕЛИ ІНТЕРАКТИВНУ ЛЕКЦІЮ PR-ДИРЕКТОРКИ ARRICANO ОЛЕНИ ОБУХІВСЬКОЇ: репортаж 0564.ua
- Автор: Прес-центр
- Перегляди: 551