7 березня 2020 року в центральній бібліотеці КЗК «Міська бібліотека для дорослих» відбувся тренінг «Social Media Marketing (SMM): просування бренду/послуги в соціальних мережах». Прес-центр дізнавався подробиці події.
Цільовою аудиторією тренінгу стали промислові підприємці, туроператори, гіди, представники рекламної сфери та всі зацікавлені в темі заходу. Бажання більше дізнатися про соціальні мережі виявили й представники прес-центру КДПУ та кафедри фізичної географії, краєзнавства та туризму – завідувач кафедри, канд. геогр. наук, доц. В. Л. Казаков, канд. геогр. наук, доц. І. О. Остапчук, асистент кафедри А. О. Матіщук і аспірантка ІІ курсу А. О. Петрова.
Організаторами цього заходу стали КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» та інформаційно-туристичний центр «Кривий Ріг туристичний» за участю спікерів – начальника відділу просторового розвиту та урбаністики КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Романа Неділька й керівниці агентства «Інсайт Медіа» Олени Савчук.
Перша частина тренінгу була присвячена залученню й збереженню цільової аудиторії, позитивним і негативним аспектам маркетингового плану, порадам зі створення власного бізнесу тощо. У другій частині навчальної програми учасники опрацювали питання реалізації задуму, покупки й ефективності реклами, а також можливості впливу на аудиторію в умовах різних соціальних мереж.
Дякуємо організаторам за насичений та інформативний тренінг!