Досвід створення ґрантових проектів є важливою навичкою сучасного активного громадянина. Представники Криворізького педагогічного взяли участь у тренінгу з написання ґрантових проектів, який відбувся 17-18 грудня 2019 року на базі комунального підприємства «Інститут розвитку міста Кривого Рогу».
В авторському тренінгу на тему «Написання ґрантових проектів. Формування системи пошуку фінансових та інших ресурсів для реалізації соціальних проектів» взяли участь к. філол. н., ст. викладач кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання Н. О. Захарова та аспірантка другого курсу кафедри фізичної географії, краєзнавства та туризму А. О. Петрова.
Головна мета тренінгу – це навчити учасників правильного написання та оформлення готового проекту, який у подальшому може бути успішно профінансований.
Автором цього тренінгу є київський коуч та директор компанії «Соціальний консалтинг «Параграф»», який має практичний досвід реалізації ґрантових проектів протягом дванадцяти років.
На тренінгу розглянули такі питання:
- ознайомлення з потенційною базою ґрантових донорів та характеристика особливостей співпраці з ними;
- надання практичних кейсів з оформлення успішної заявки на ґрант;
- створення реальної проектної заявки під керівництвом досвідченого експерта з метою її подальшої реалізації.
«У перший день нас ознайомили з основною інформацією стосовно ґрантодавців, а наступний день було присвячено практичному застосуванню необхідних умінь та навичок. Я зробила для себе відкриття, що можливість отримати фінансову допомогу є, головне – це зрозуміти, чого бракує суспільству. Зараз основною проблемою є не власне пошук фінансів, а вміння правильно оформити свій проект. Сьогодні дуже багато соціальних проектів у нашій державі фінансується Європою, тому кожен може реалізувати свій потенціал, головне прагнути цього», – поділилася з прес-центром учасниця тренінгу А. О. Петрова.
Тренінг був насиченим важливою інформацією та дійсно цікавим: учасники взяли активну участь в обговоренні різних проблем та шляхів їх розв’язань; кожен спробував написати власний соціальний проект. Представники Криворізького педагогічного переконані: отриманий досвід однозначно буде сприяти розвитку академічної мобільності науковців нашого університету.