Постійний саморозвиток є показником професіоналізму. Кафедра початкової освіти засвідчує це власним прикладом. Викладачі кафедри стали учасниками Міжнародної онлайн-толоки # 6. Подробиці дізнавався прес-центр.
Захід отримав назву «Інструменти якості освітніх матеріалів, безпеки та доброчесності в підсумках року». Організатори події ухвалили рішення розділити толоку на два тематичні дні. Навчальний івент об’єднав майже 3 тисячі учасників з 11 країн світу.
Перша частина заходу була покликана ознайомити учасників із 7 тематичними модулями, які були вільними за вибором учасника. Особливу увагу варто звернути на модуль 1, що відображає навчальний курс «Новий український підручник. Методи та інструментарій оцінювання якості навчальної літератури для Нової української школи». Учасники підвищили кваліфікацію та отримали відповідні сертифікати.
Друга частина була присвячена презентації нових посібників із безпеки, доброчесності й захисту прав людини, а також підбиттю підсумків освітнього марафону, який відбувався протягом року.
Навчальний курс було проведено завдяки зусиллям Українського інституту розвитку освіти у співпраці з міжурядовим проєктом «Фінська підтримка реформи української школи» «Навчаємось разом / Learning Together», що готує експертів/-ок із метою підвищення якості оцінювання освітніх матеріалів, зокрема підручників, а також удосконалення професійної компетентності вчительства.
Представниці Криворізького педагогічного, членкині української команди проєкту «Навчаємось разом» старший викладач кафедри початкової освіти, канд. біол. наук, членкиня команди кластеру # 3 Л. П. Лисогор і завідувач кафедри початкової освіти, канд. пед. наук, доц. О. А. Павлик підготували доповідь на тему «Науково-методичні підходи до оцінювання якості освітніх матеріалів НУШ», що є надзвичайно актуальною в умовах сьогодення.
«Якщо чесно, то наші враження можна охарактеризувати так – відповідально та складно, адже вперше виступали перед міжнародною спільнотою та кращими освітянами України (аудиторія понад 1000 осіб). Варто наголосити, що один із фокусів кластеру 3 проєкту «Створення сучасного освітнього середовища» – створення якісних підручників для Нової української школи. Завдання кластеру – підтримка діяльності з розроблення інструментарію оцінювання якості підручників і змісту сучасного підручника. У зв’язку з цим робочою групою було здійснено аналіз процесу експертизи навчальних видань (науково-методичної, психолого-педагогічної, дизайнерської та антидискримінаційної), проаналізовано підручники для 1-3 класів Нової української школи, підходи до оцінювання їх якості, на основі чого розроблено навчальні модулі для потенційних експертів з оцінювання проєктів конкурсних підручників для 4 класу НУШ, авторів та видавництв, зокрема щодо введення кваліметричних показників складності текстів», – розповідає Олена Анатоліївна.
На цьому кафедра початкової освіти не збирається зупинятися. Попереду ще багато нових планів, наукових і творчих проєктів, ідей, які знаходяться на етапі реалізації.
Криворізький педагогічний підтримує своїх викладачів і бажає успіхів у подальшій діяльності!