Набуття практичних професійних навичок – запорука фахової майстерності. Нещодавно представники факультету дошкільної і технологічної освіти підвищували свою кваліфікацію в царині організації готельного й ресторанного господарства в ReikartzHotelGroup.
У період з 18 по 31 жовтня 2021 року студентки спеціальності «Професійна освіта (Сфера обслуговування)» разом із в. о. декана ДТО, кандидатом педагогічних наук, доцентом Ю. С. Кулінкою пройшли інтенсивний онлайн-курс за підтримки найбільшої готельно-ресторанної мережі в Україні – Reikartz Hotel Group.
Програма заходу передбачала шість майстер-класів від провідних фахівців цього комплексу, зокрема керівника відділу навчання «Reikartz Hotel Group» Ірини Магалецької, Food&Beverages директора «Reikartz Hotel Group» Андрія Магалецького, фахівців з питань навчання та адаптації Юлії Горохової та Ірини Клуб.
Дистанційна комунікація здійснювалася за такими темами: «Принципи роботи сучасної готельно-ресторанної мережі», «Стандарти служби прийому та розміщення», «Ресторанний комплекс. Чек-ап роботи ресторану», «Організація служби хаускіпінг», «Основні показники ефективності готелю».
«Підвищення кваліфікації в межах підготовки здобувачів за освітньою програмою «Професійна освіта (Сфера обслуговування)» на бакалаврському рівні є дуже важливим, адже в сучасних умовах розвитку індустрії гостинності майбутні педагоги професійного навчання повинні розумітися на застосуванні інноваційних методів навчання, інтерактивних засобів і методик викладання та спілкування. Для практичної підготовки майбутніх професіоналів необхідно залучати здобувачів освіти до вивчення сучасних можливостей організації готельно-ресторанного господарства», – зазначає Юлія Сергіївна.
У час динамічного розвитку готельної індустрії отримані лайфхаки стануть у пригоді майбутнім фахівцям. Дуже важливо, що викладачі разом зі студентами опановують сучасні бізнес-тенденції та підходи, які згодом будуть використані в навчальних програмах підготовки здобувачів бакалаврського рівня.