Криворізький державний педагогічний університет забезпечує професійно-педагогічну підготовку майбутніх педагогів. Навчальна практика є однією із найголовніших форм становлення майбутнього освітнього працівника.
Відповідно до наказу Міністерства освіти України 08.04.1993 № 93 «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України» студенти ІІІ курсу факультету дошкільної і технологічної освіти, які здобувають фах зі спеціальності «Дошкільна освіта», перебували на пасивній навчальній практиці у період з 23.03.18 по 5.04.18 у закладах дошкільної освіти Кривого Рогу. Згідно з навчальним планом, графіком навчального процесу та угодою про співробітництво, студентів було направлено у заклади дошкільної освіти під номерами: № 236, № 250, №231, № 82, № 101, № 183. Метою практики було сприяння формування системи професійних знань, умінь, навичок, необхідних для виконання функцій вихователя в групах молодшого дошкільного віку, середнього дошкільного віку та групах старшого дошкільного віку.
Дошкільна освіта є першою ланкою в системі безперервності навчання. Важливу роль у цьому процесі виконує вихователь, який забезпечує всебічний та гармонійний розвиток особистості. «Професія вихователя – це дуже складна, але творча робота. Люди, які працюють у закладі дошкільної освіти добрі, щирі, а головне вічно молоді. Цей фах дозволяє навіть у дорослому віці відчувати себе щасливим, як у дитинстві», – наголошує завідувач КЗ «ДНЗ(я-с)№183» Семенова Тамара Іванівна.
Під час проходження педагогічної практики студенти ознайомилися з умовами виховання та навчання дітей дошкільного віку з організаційно-методичними аспектами роботи дошкільного закладу, веденням документації, плануванням роботи вихователя, з особливостями та специфікою його діяльності. На початку навчальної практики студенти складали індивідуальний план своєї роботи. Свої спостереження практиканти відображали у щоденнику педагогічної практики у формі аналітичних записів.
Як казав Сократ: «Виховання – справа важка, і поліпшення його умов – одна зі священних обов’язків кожної людини, бо немає нічого більш важливого як освіта самого себе і своїх ближніх». Саме тому вихователь повинен добре знати свою справу, щоб нести світ дітям.