Студенти Криворізького державного педагогічного університету отримали сертифікати про успішне завершення «Онлайн-курсу для вчителів початкової школи», створеного і впровадженого Міністерством освіти і науки на базі студії онлайн-освіти “Educational Era”.
Відповідно до Наказу МОН від 15.01.2018 р. № 34 та № 36, дистанційний курс знайомить вчителів з новим Державним стандартом початкової освіти і є одним з обов'язкових етапів підвищення кваліфікації педагогів, які навчатимуть перші класи українських шкіл з вересня 2018 року. По завершенню 6 модулів курсів для вчителів початкових класів фінальний іспит на платформі EdEra був відкритий 16 травня 2018 року. Вчена рада університету прийняла рішення, що такий сертифікат для студентів КДПУ відповідної спеціальності є обов’язковою умовою для допуску до складання державних екзаменаційних екзаменів після закінчення IV курсу. На сьогодні вже всі студенти випускного курсу бакалаврату КДПУ спеціальності «початкова освіта» (51 особа) успішно склали фінальний іспит і отримали сертифікат, який дає випускникам університету право займатися професійною діяльністю в умовах нової української школи вже після отримання дипломів бакалаврів.
Ця подія дала старт активній підготовці до заключних іспитів студентів-бакалаврів. Напередодні екзамену студенти-бакалаври запроваджували до освітнього процесу технології сучасної педагогіки партнерства. Викладачі й студенти моделювали нове освітнє середовище початкової школи.
Методика «ранкового кола», з якої починається день у молодших класах нової української школи, згуртовує клас, мотивує, створює настрій, необхідний для плідної роботи.
«Основною формою навчальної діяльності під час підготовки майбутніх учителів молодших класів є робота у групах. Методики, які використовуються на таких заняттях, тренують навички критичного й паралельного мислення, вчать ставити питання, спонукають розглядати різні шляхи розв’язання навчальних проблем», – розповідає завідувач кафедри початкової освіти Олена Павлик.
Серед цих методик – «Щоденні 5», «6 капелюхів мислення», «Кошик ідей», «Рюкзак», «Дерево передбачень», «Story cubes», навчання читання за технологією М. Зайцева. Візуалізація знань забезпечується використанням наочних посібників, роздаткового матеріалу, настільних ігор. В умовах початкової школи це перетворює освітній процес на природну для дитячого віку діяльність, робить опанування нового навчального матеріалу цікавим, забезпечує міцність знань.