На тижні кафедра дошкільної освіти підготувала цікавий сюрприз для студентів І-ІІІ курсів. 19 листопада 2018 року розпочався захоплюючий квест під гаслом: «Пізнаю, пишаюся, примножую».
Цього року кафедра організовує захід такого характеру вперше, але одразу стало зрозуміло, що таке проведення часу припало до вподоби всім: і викладачам, і студентам. Вигадували локації, готували різноманітні завдання для молодших курсів – студенти четвертого і п’ятого року навчання. Творчим наставником студентів в організації цього свята була старший викладач кафедри дошкільної освіти М. О. Чулошнікова.
«Головна мета квесту – створити умови для ознайомлення студентів з історією та культурою, науковою спадщиною рідної Alma mater. Формування свідомого прагнення примножувати здобутки багатьох поколінь студентів та викладачів власними внесками в науковій, громадській та культурній царині», – розповідає Марина Олександрівна.
Перед довгоочікуваним початком інтелектуально-розважального квесту учасників вітали викладачі кафедри. З теплими словами до всіх присутніх звернулася завідувач кафедри дошкільної освіти О. В. Ковшар: «Сьогодні для вас дібрано завдання, які дозволяють побачити університетські локації. Це не лише наш корпус дошкільної освіти, а й багато різноманітних затишних місць Криворізького державного педагогічного університету. Я вам бажаю, щоб ваші студентські роки були щоденним святом, а також, щоб ви сьогодні отримали справжній позитивний досвід від насиченого студентського життя».
Всього командам було представлено 6 локацій, які розташувалися по всьому студмістечку педагогічного. У цьому заході були задіяні: бібліотека головного корпусу, читальна зала, зоомузей, шаховий клуб тощо. Кожна сформована команда отримувала конверт із завуальованими запитаннями. Учасникам необхідно було зрозуміти про що там йдеться, а відповідь – це розгадка локації.
На станціях застосовувалися новітні комп’ютерні технології. Завдання з використанням відео- та аудіоматеріалу вимагали від студентів вміння відтворити сприйнятий матеріал. Інтелектуальні задачі вимагали точність і чіткість у своїх відповідях, а спортивні питання – загальну обізнаність. Усі напрямки квесту, немов частинки одного пазлу, відтворили загальну картину студентського життя.
Після проходження кожної станції учасники звітували про свої успіхи через креативні світлини. Зроблені фотографії команди відправляли через інтернет у створену вайбер-групу. Учасники публікуватимуть світлини впродовж тижня, до наступного вівторка, аби презентувати свої «експрес-звіти» про найцікавіші моменти з квесту. Оцінювання команд підпорядковується таким вимогам: швидкість виконання завдань, якість, креативність, оригінальність зроблених світлин, презентація «експрес-звіту». Наразі є проміжні результати, але визначати лідерів змагань ще зарано. Попереду ще звіт, який може вплинути на результати.
«Мої враження про квест дуже позитивні. Я була в команді зі студенткою другого курсу і проходила завдання на станції “Читальна зала”. Нам необхідно було розв’язати кросворд. Завдання були різного рівня складності: важкі й не дуже. Ми відгадали майже всі, окрім одного питання», – ділиться враженнями студентка групи ДВП-16 Ананян Ані.
Загалом усі учасники проявили свою активність, зацікавленість і вміння працювати в команді. Незабаром буде відоме ім’я переможців, які отримають солодкі призи і незабутню екскурсію до музею історії університету. Бажаємо учасникам успіхів і гарних результатів!