quest dto 4

На тижні кафедра дошкільної освіти підготувала цікавий сюрприз для студентів І-ІІІ курсів. 19 листопада 2018 року розпочався захоплюючий квест під гаслом: «Пізнаю, пишаюся, примножую».

quest dto 7

Цього року кафедра організовує захід такого характеру вперше, але одразу стало зрозуміло, що таке проведення часу припало до вподоби всім: і викладачам, і студентам. Вигадували локації, готували різноманітні завдання для молодших курсів – студенти четвертого і п’ятого року навчання. Творчим наставником студентів в організації цього свята була старший викладач кафедри дошкільної освіти М. О. Чулошнікова.

«Головна мета квесту – створити умови для ознайомлення студентів з історією та культурою, науковою спадщиною рідної Alma mater. Формування свідомого прагнення примножувати здобутки багатьох поколінь студентів та викладачів власними внесками в науковій, громадській та культурній царині», – розповідає Марина Олександрівна.

quest dto 1

Перед довгоочікуваним початком інтелектуально-розважального квесту учасників вітали викладачі кафедри. З теплими словами до всіх присутніх звернулася завідувач кафедри дошкільної освіти О. В. Ковшар: «Сьогодні для вас дібрано завдання, які дозволяють побачити університетські локації. Це не лише наш корпус дошкільної освіти, а й багато різноманітних затишних місць Криворізького державного педагогічного університету. Я вам бажаю, щоб ваші студентські роки були щоденним святом, а також, щоб ви сьогодні отримали справжній позитивний досвід від насиченого студентського життя».

quest dto 2

Всього командам було представлено 6 локацій, які розташувалися по всьому студмістечку педагогічного. У цьому заході були задіяні: бібліотека головного корпусу, читальна зала, зоомузей, шаховий клуб тощо. Кожна сформована команда отримувала конверт із завуальованими запитаннями. Учасникам необхідно було зрозуміти про що там йдеться, а відповідь – це розгадка локації.

quest dto 3

На станціях застосовувалися новітні комп’ютерні технології. Завдання з використанням відео- та аудіоматеріалу вимагали від студентів вміння відтворити сприйнятий матеріал. Інтелектуальні задачі вимагали точність і чіткість у своїх відповідях, а спортивні питання – загальну обізнаність. Усі напрямки квесту, немов частинки одного пазлу, відтворили загальну картину студентського життя.

quest dto 6

Після проходження кожної станції учасники звітували про свої успіхи через креативні світлини. Зроблені фотографії команди відправляли через інтернет у створену вайбер-групу. Учасники публікуватимуть світлини впродовж тижня, до наступного вівторка, аби презентувати свої «експрес-звіти» про найцікавіші моменти з квесту. Оцінювання команд підпорядковується таким вимогам: швидкість виконання завдань, якість, креативність, оригінальність зроблених світлин, презентація «експрес-звіту». Наразі є проміжні результати, але визначати лідерів змагань ще зарано. Попереду ще звіт, який може вплинути на результати.

quest dto 5
«Мої враження про квест дуже позитивні. Я була в команді зі студенткою другого курсу і проходила завдання на станції “Читальна зала”. Нам необхідно було розв’язати кросворд. Завдання були різного рівня складності: важкі й не дуже. Ми відгадали майже всі, окрім одного питання», – ділиться враженнями студентка групи ДВП-16 Ананян Ані.

Загалом усі учасники проявили свою активність, зацікавленість і вміння працювати в команді. Незабаром буде відоме ім’я переможців, які отримають солодкі призи і незабутню екскурсію до музею історії університету. Бажаємо учасникам успіхів і гарних результатів!

6245
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31