zalik18 2

Криворізький педагогічний завжди уважно слідкує за актуальними тенденціями науково-освітньої галузі. В умовах сучасного розвитку освіти кожен педагог має бути новатором. Вивчення студентами дисципліни «Інноваційні педагогічні технології» є чудовою теоретико-науковою базою для майбутньої професійної діяльності.

zalik18 3

Протягом цілого семестру майбутні вихователі з великим інтересом вивчали цю дисципліну. Навчали, досліджували, з’ясовували різні аспекти інноваційних педагогічних технологій разом зі студентами викладачі – старший викладач кафедри дошкільної освіти  К. Ю. Савченко та асистент кафедри дошкільної освіти А. О. Кравцова. Відповідно до навчального плану заняття поділялись на лекційні, практичні й лабораторні.

zalik18 1

«Мета курсу полягає у впровадженні новаторських ідей – адже за сучасних освітніх реформ студентська освіта потребує радикальних змін. Ми маємо поступово долучати до використання інноваційних технологій не тільки дошкільні заклади, а й школи, й університети. Ця дисципліна передбачає виконання цілої низки завдань для успішного засвоєння матеріалу. По-перше, це знайомство з різними педагогічними діячами, новаторами та їхніми методиками, що використовуються й донині. По-друге, розширення кругозору в царині інноваційних технологій і забезпечення подальшого професійного розвитку студентів у якості вихователів», – розповідає Аліна Олександрівна.

Під час вивчення цього курсу студенти мали можливість ознайомитися з практикою впровадження інноваційних освітніх технологій. Викладачами кафедри дошкільної освіти було організовано цикл екскурсій до різних закладів дошкільної освіти: вальдорфського дитячого садка, садка «Монтессорі» і  КЗ ДНЗ (ясла-садок) № 20 ЗР КМР. Після цих відвідувань студенти виконували практичні завдання, що допомогло систематизувати набуті знання й зробити їх міцними, а також збагатило уявлення майбутніх вихователів про інноваційну педагогічну діяльність.

На кожному лабораторному занятті використовувалися мультимедійні презентації. Студенти разом із викладачем переглядали фрагмент використання певної інноваційної педагогічної технології; відтак аналізували доцільність її застосування й здійснювали порівняльну характеристику цієї та інших методик.

zalik18 4

За підсумками курсу «Інноваційні педагогічні технології»  студенти складають залік, який можна отримати автоматично за умови успішного вивчення предмету протягом семестру. На підсумкове заняття кожен студент готує виконані самостійні, лабораторні й практичні роботи, а також папку з додатковими завданнями, яка містить розробки конспектів занять за методиками педагогів-новаторів, картки, виготовлені за методикою Г. Домана, ряди асоціацій, створені за технологією ТРВЗ тощо. Після ретельної перевірки всіх обов’язкових завдань викладач додає накопичені бали згідно вимог кредитно-модульної системи.

«Мені дуже сподобалось вивчати цю дисципліну. Не зважаючи на те, що було дуже багато інформації, я з легкістю її запам’ятовувала. Мені було цікаво слухати лекції та дізнаватися про нові підходи до розвитку дітей. А також мене зацікавили лабораторні заняття тому, що ми мали змогу за допомогою наочності кожну тему розібрати більш детально», – ділиться враженням Ольга Бедринець.

Криворізький педагогічний бажає не зупинятися на досягнутому, а постійно розвиватися в сфері новаторства!

6570
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31