18 січня 2019 року студенти IV курси групи ДВП-15-1 факультету дошкільної освіти складали екзамен з дисципліни «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень дітей».
Майбутні вихователі протягом двох семестрів вивчали теоретичні аспекти становлення математичної науки, опановували її категорії і поняття. Ця дисципліна є фундаментальною, адже формує у студентів готовність до реалізації здобутих знань, умінь і навичок на практиці.
«У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати: зміст основних положень досліджень науковців, сензитивні періоди та етапи засвоєння математичних понять, особливості індивідуальних проявів психофізичного розвитку дітей, методику математичного розвитку дошкільника. Основна мета курсу полягає у підготовці майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей», – наголошує старший викладач кафедри дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук М. В. Бадіца.
Особливістю екзамену є те, що студенти, окрім двох теоретичних питань виконували практичне завдання. Практичне завдання передбачало розробку плану-конспекту заняття, формулювання мети занять відповідно до заданої групи, планування консультації для батьків з певного питання, створення власної дидактичної гри тощо. На підготовку відповіді відводилось 25 хвилин.
Рейтинг успішності студентів формувався не лише з урахуванням відповіді студентів на екзамені, а й за результатами навчання протягом семестру. Під час екзаменаційного випробування викладач звертала увагу на знання термінологічного апарату, вільне володіння методикою, вміння наводити приклади.
«Я готувалась до екзамену дуже ретельно. Для мене математика є одним із найскладніших предметів. Перед тим, як зайти в аудиторію я сильно хвилювалась, але все ж таки змогла себе опанувати та отримати гарну оцінку», – ділиться враженнями Маргарита Маковій.