Червень є найвідповідальнішим місяцем для кожного студента-бакалавра: саме в цю пору року здобувачі вищої освіти складають підсумкові атестації. 22 червня 2019 року на факультеті дошкільної і технологічної освіти майбутні вихователі складали фінальне випробування з окремих методик.
Підсумкова атестація студентів з окремих методик передбачала оцінку знань фундаментальних основ дошкільної освіти: методики фізичного виховання, теорії та методики формування елементарних математичних уявлень, основ природознавства з методикою, основ образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльністю, теорії та методики розвитку рідної мови, декоративно-прикладного мистецтва та основ дизайну.
«Атестації здобувачів – це підведення підсумків навчання й підготовки студентів рівня вищої освіти «бакалавр». Їх головна мета – показати сформовані наукові компетентності, продемонструвати знання практичних компетенцій. Критеріями оцінювання є рівень володіння теоретичними знаннями й практичними навичками, правильність вживання державної мови, загальна освіченість студента», – наголосила завідувач кафедри дошкільної освіти, д. п. н., доц. О. В. Ковшар.
Процедура проведення екзамену дещо відрізнялася від звичайної. Було створено спеціальну атестаційну комісію, до складу якої увійшли фахівці з різних методик. Крім цього, на іспиті був присутній секретар для фіксації в протоколі номерів білетів і запитань. Студенти мали 40 хвилин на підготовку. За цей час вони готували відповіді на два теоретичних питання й одне практичне завдання. Кожен білет містив три різні методики.
«Під час цього екзамену я дуже сильно хвилювалася: ніколи не знаєш, який білет ти витягнеш. Спокій наступає лише тоді, коли вже побачив свої питання й сфокусував думки лише на них. Я дуже задоволена своєю оцінкою та результатом», – наголосила студентка Катерина Немченко.
Результати екзаменів студенти дізналися лише після завершення виступу останнього доповідача. Кожен отримав оцінку відповідно до реального рівня своїх знань, умінь і навичок.