moodle chemistry 1

Криворізький педагогічний підтримує дистанційне навчання студентів за допомогою різних онлайн-засобів і хмарних технологій. Такий інтерактивний формат дає можливість викладачам продемонструвати свою фахову майстерність, творчість і оперативність здійснення освітнього процесу.

moodle chemistry 1

Завідувачка кафедри хімії та методики її навчання Тетяна Валеріївна Старова стоїть у витоків запровадження СУЕНК у нашому університеті. Викладачка згадує: «Робота із СУЕНК КДПУ розпочалася в далекому 2014 році, коли адміністрація вперше запропонувала внутрішні курси підвищення кваліфікації викладачів. Я була у складі першої групі цих курсів. Із комп'ютером вчилася працювати відомим методом «спроб і помилок». У той час зареєструвалася й на англомовному ресурсі Moodle, але продовжила працювати саме з університетською системою. На курсах мені надали доступ до курсу «Органічна хімія»; працюючи з його змістом, я зробила свої перші кроки до роботи на платформі СУЕНК КДПУ».

moodle chemistry 1

Рання підтримка електронних курсів, бажання навчатися, перспектива оптимізації навчального процесу – все це мотивувало рухатися далі. Відтак у 2018 році в університеті розпочалося повноцінне функціонування платформи Moodle. Дисципліна «Органічна хімія» повністю перейшла в онлайн-площину: від розміщення всіх необхідних навчальних матеріалів до автоматичної перевірки робіт студентів.

moodle chemistry 1

Органічна хімія – фундаментальна наука, яка займає важливе місце в ряду хімічних дисциплін, та є найбільш складною через необхідність знання класів сполук, функціональних груп і законів, що впливають на властивості сполук. Якість знань із цієї дисципліни залежить від формування образних уявлень про хімічну, електронну та просторову будову органічних молекул та її вплив на властивості речовин. Саме розуміння особливостей будови речовини дає студенту змогу прогнозувати її хімічні та фізичні властивості.

moodle chemistry 3

Структура курсу містить такі компоненти, як тематика занять, тематичні ресурси, відеоматеріали, відеопояснення викладача до виконання тренувальних вправ. Навчання студентів відбувається комплексно: спочатку вони опрацьовують матеріал, виконують контрольні й самостійні завдання, аналізують відео виконання дослідів, описують результати та подають роботи на перевірку.

moodle chemistry 3

«Поява Moodle спростила мені життя. Тепер, в умовах карантину, це єдине середовище навчання. Але зараз я маю можливості для урізноманітнення форм роботи: розміщую в системі відеоматеріали до лабораторних робіт і розумію, що навіть після завершення карантину це буде працювати для студента, — зазначає Тетяна Валеріївна: — Кожен зможе переглянути технологію виконання завдань, ще раз прослухати мої пояснення, за бажанням, отримати додаткові вправи для тренування. Обмежень немає».

 

moodle chemistry 1

Наразі викладачка є авторкою чотирьох навчальних курсів, які використовують студенти І, ІІ, IV курсів (спеціальність «Середня освіта. Хімія») та III курсу (спеціальність «Середня освіта. Біологія та здоров’я людини»). Також створені ресурси для розміщення фрагментів кваліфікаційних завдань магістрів. Крім цього, завідувачка кафедри хімії та методики її навчання є авторкою сторінки «Виробнича практика в ЗОШ» для IV курсу.

moodle chemistry 4

Дистанційне навчання – це перезавантаження освітньої системи. Щодня викладачі й студенти відкривають нові можливості онлайн-простору. Головна задача – постійно залишатися в ритмі цих змін. Викладачка підкреслює: «Нині все рухається в бік цифрових технологій. Гадаю, зараз чудовий час для навчання викладачів роботі з онлайн-ресурсами. Це час трансформації багатьох систем навчальних курсів, особливо для мене. Я розвиваюсь і тішусь цим».

11302
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31