dist music2 1

Викладачі творчої кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування креативно підходять до організації дистанційного навчання. Як саме? Подробиці читайте в черговому дописі прес-центру.

Дистанційне навчання сприяє розвитку багатьох позитивних рис, зокрема дисциплінованості й самостійності під час опрацювання матеріалу. Хтось покращує ці навички, а хтось тільки-но їх набуває. Для студентів музичного напрямку такі якості є конче необхідними. Викладачі, розуміючи цю потребу, вибудували ефективну систему віддаленої комунікації. На вебсторінці кафедри розміщено всю необхідну інформацію, яка скерує навчальну діяльність молоді згідно з вимогами до освітнього процесу.

dist music2 1

Здобувачі вищої освіти отримують матеріали лекційних занять, практичні завдання для самостійної роботи, а також інформацію про графіки консультацій. Для обговорення питань, які виникають у процесі дистанційного навчання, на кафедрі використовують електронну пошту, мобільний зв'язок, можливості сервісів миттєвого обміну повідомленнями.

dist music2 2

Студенти дистанційно опрацьовують документацію з практики, готують самостійні роботи, пишуть науково-творчі есе, вивчають науково-методичну літературу й, звичайно, знайомляться з музичними творами, які входять до навчального репертуару другого семестру. До віртуального вокального класу студенти надсилають відео свого виконання програмних творів. Під час онлайн-занять опрацьовуються технічні складнощі, ведеться робота над художнім виконанням. Відеоуроки зі студентами вокального класу проводять на платформах Zoom, Telegram, Skype, Viber; створено «Банк відеозаписів». Опрацювання програмних вокальних творів перевіряється відповідно до тематичного та індивідуального планів.

dist music2 2

Роботу над розвитком диригентських умінь проводять за допомогою технологій Skype та Viber. Студенти класу хорового диригування беруть участь у відеоконференціях, під час яких демонструють результати  підготовки матеріалу. Крім цього, здобувачі вищої освіти, які не мають доступу до  інтернету, отримують завдання телефоном. За допомогою електронної пошти та Viber на кафедрі консультують з питань педагогічної практики та методики музичного виховання.  Результати своєї роботи у форматі відео- та аудіозвітів здобувачі вищої освіти надсилають на електронні адреси викладачів відповідних дисциплін, які ведуть журнали виконання й оцінювання самостійної роботи студентів, здійснюють аналіз навчальних досягнень і надають необхідні рекомендації.

11444
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31