Викладачі творчої кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування креативно підходять до організації дистанційного навчання. Як саме? Подробиці читайте в черговому дописі прес-центру.
Дистанційне навчання сприяє розвитку багатьох позитивних рис, зокрема дисциплінованості й самостійності під час опрацювання матеріалу. Хтось покращує ці навички, а хтось тільки-но їх набуває. Для студентів музичного напрямку такі якості є конче необхідними. Викладачі, розуміючи цю потребу, вибудували ефективну систему віддаленої комунікації. На вебсторінці кафедри розміщено всю необхідну інформацію, яка скерує навчальну діяльність молоді згідно з вимогами до освітнього процесу.
Здобувачі вищої освіти отримують матеріали лекційних занять, практичні завдання для самостійної роботи, а також інформацію про графіки консультацій. Для обговорення питань, які виникають у процесі дистанційного навчання, на кафедрі використовують електронну пошту, мобільний зв'язок, можливості сервісів миттєвого обміну повідомленнями.
Студенти дистанційно опрацьовують документацію з практики, готують самостійні роботи, пишуть науково-творчі есе, вивчають науково-методичну літературу й, звичайно, знайомляться з музичними творами, які входять до навчального репертуару другого семестру. До віртуального вокального класу студенти надсилають відео свого виконання програмних творів. Під час онлайн-занять опрацьовуються технічні складнощі, ведеться робота над художнім виконанням. Відеоуроки зі студентами вокального класу проводять на платформах Zoom, Telegram, Skype, Viber; створено «Банк відеозаписів». Опрацювання програмних вокальних творів перевіряється відповідно до тематичного та індивідуального планів.
Роботу над розвитком диригентських умінь проводять за допомогою технологій Skype та Viber. Студенти класу хорового диригування беруть участь у відеоконференціях, під час яких демонструють результати підготовки матеріалу. Крім цього, здобувачі вищої освіти, які не мають доступу до інтернету, отримують завдання телефоном. За допомогою електронної пошти та Viber на кафедрі консультують з питань педагогічної практики та методики музичного виховання. Результати своєї роботи у форматі відео- та аудіозвітів здобувачі вищої освіти надсилають на електронні адреси викладачів відповідних дисциплін, які ведуть журнали виконання й оцінювання самостійної роботи студентів, здійснюють аналіз навчальних досягнень і надають необхідні рекомендації.