img37

18 травня 2020 року в Криворізькому педагогічному завершилося опитування здобувачів вищої освіти щодо дистанційного режиму навчання під час карантину.

img38

В анкетуванні взяли участь 646 осіб. Запропоноване опитування особливо зацікавило студентів спеціальностей психолого-педагогічного факультету, факультету географії, туризму та історії та природничого факультету - саме вони надіслали найбільшу кількість відповідей на питання анкети.

img83

Переважна більшість респондентів повідомила про наявність дистанційної підтримки курсів навчальних дисциплін.

img84

Чимало здобувачів вищої освіти наразі вважають, що навчання в дистанційному режимі не має переваг. Однак велика кількість респондентів зазначила важливість індивідуального визначення графіку опанування дисциплін і можливості обирати зручні місце й час навчання.

img97

Серед засобів дистанційного навчання, які найчастіше використовують викладачі КДПУ, лідирують СУЕНК КДПУ, Google Classroom, електронна пошта, засоби відеозв’язку й текстові месенджери.

img98

Найбільш ефективними засобами дистанційного навчання учасники опитування назвали віртуальні освітні середовища Moodle і Google Classroom.

img123

Більшість здобувачів вищої освіти загалом задоволена організацією дистанційного навчання в університеті.

img124

Але ставлення студентів до навчання з упровадженням дистанційної підтримки курсів змінилося переважно не на краще - 348 осіб повідомили, що в умовах карантину їм стало важче вчитися.

img137

Головними проблемами, з якими стикаються учасники опитування під час навчання, є відсутність або нестабільність інтернет-зв'язку та технічні труднощі, які виникають під час роботи на платформі Moodle.

img138

Студенти повідомили, що поточний контроль знань в абсолютній більшості випадків здійснюється шляхом виконання контрольних робіт і за допомогою тестування.

img150

Опитування показало високий рівень розвитку навичок самоорганізації студентства: більшість респондентів уміє ефективно розподіляти час для виконання завдань дистанційного навчання.

img151

Абсолютна більшість учасників опитування повідомила, що не стикалася з проблемою відсутності зв'язку з викладачами під час опанування навчальних дисциплін; таку проблему мають лише окремі студенти.

img165

Основними труднощами з набором балів за поточну роботу є нерозуміння системи нарахування та її неадаптованість до умов навчання в дистанційному режимі.

img166

Респонденти поділилися цікавими ідеями щодо вдосконалення освітнього процесу з використанням дистанційних видів роботи. “Більше відеозв'язку з викладачами”, “було б добре, якби викладачі записували відео/аудіо/презентації щодо нової теми та виконання завдань”, “більше курсів на освітніх платформах (Prometheus, EdEra тощо)”, “я б запропонувала, щоб всі курси були на одному освітньому середовищі”, “не пропоную додавати нічого, тому що обсяг роботи, у порівнянні зі звичайним навчанням в університеті, збільшився” - такі думки та пропозиції було висловлено під час анкетування.

img189

Завідувач навчально-методичного відділу О. В. Бондаренко підкреслила: «Увага до думки студентів має велике значення для ефективної організації освітнього процесу. Проведене опитування засвідчило загалом позитивне ставлення здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання; побажання студентів обов'язково будуть враховані. Дякую студентській раді, яка допомогла поширити інформацію про анкетування на всіх факультетах!».

Голова студентської ради університету, магістрант природничого факультету Ярослав Качанов розповів прес-центру про свої враження: «Дистанційне навчання - це новий рівень освітнього процесу як для студентів, так і для викладачів. Дуже добре, що зараз вивчають думку студентів! Адже з їх боку було чимало питань і непорозумінь. Маємо руйнувати бар'єр між студентом і викладачем, не треба соромитися питати: я сам краще зайвий раз перепитаю, ніж потім бідкатися. Людина - це соціальна істота, і комунікація є невід'ємною частиною нашого життя! На початку було складно, дійсно, але з часом для багатьох дистанційне навчання виявилося зручним. А якщо навчитися раціонально використовувати час, комунікувати та отримувати зворотний зв'язок, то все буде працювати, як швейцарський годинник. Хочу побажати всім вдалої дистанційної сесії, терпіння та взаєморозуміння!».

Результати опитування дозволять узагальнити новий досвід студентів і викладачів КДПУ та вдосконалити майбутнє використання технологій дистанційного навчання в університеті.

Дякуємо всім, хто взяв участь в анкетуванні!

11910
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок