Із вересня 2020 року Криворізький педагогічний бере участь у проєкті «Ініціатива академічної доброчесності для якості освіти» (Academic IQ), упровадженому Американською Радою із міжнародної освіти.
Цей проєкт реалізується Міністерством освіти і науки України та Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, за підтримки Посольства США в Україні.
Для участі закладам вищої освіти було необхідно заповнити аплікаційну форму. Всього було подано 153 аплікаційні форми, з них було відібрано 60 ЗВО, які долучилися до проєкту.
Проєкт розрахований на два роки та складається з двох основних етапів:
- І етап – тренінгові навчання в Google-класі, в яких брали участь по 3 представники кожного ЗВО;
- ІІ етап – проведення опитування здобувачів вищої освіти й науково-педагогічних працівників ЗВО.
Із грудня розпочався ІІ етап проєкту, який триватиме до 5 лютого 2021 року.
Опитування розроблено організаторами й відбувається на платформі Surveymonkey. Доступ до нього надається через обліковий запис платформи Moodle.
Опитування є анонімним та проводиться задля того, щоб визначити сильні й слабкі сторони освітнього процесу, пов’язані з академічною доброчесністю та якістю освіти в ЗВО. Отримані відповіді допоможуть покращити освітню політику університету, практику викладання та співпраці зі студентством.
«У дистанційному режимі ми проводили власне опитування, в якому взяло участь понад 600 студентів та 127 викладачів. Після завершення ІІ етапу проєкту ми порівняємо отримані результати. Для ЗВО такий досвід є цінним, адже ми маємо змогу побачити, яким чином у Криворізькому педагогічному реалізуються принципи академічної доброчесності й порівняти, як у межах дистанційного навчання корелюється організація та реалізація академічної доброчесності в Україні та за кордоном. Особисто я переконалася, що в нашому закладі належний рівень організації дистанційного навчання й проблеми, які зараз виникають, властиві для будь-якого суспільства», – розповіла прес-центру завідувач навчально-методичного відділу, канд. пед. наук, доц. кафедри географії та методики її навчання О. В. Бондаренко.
Після отримання та узагальнення всіх результатів передбачається їх обговорення й підписання меморандуму з організацією Американських Рад із міжнародної освіти.
Дякуємо організаторам за можливість взяти участь у важливому освітянському проєкті!