МУДЛ 2

27 червня 2017 року відбулося засідання науково-методичного семінару кафедри філософії. Порядок денний передбачав розгляд питання впровадження системи Moodle у процес вивчення курсу філософії у Криворізькому державному педагогічному університеті.

На семінарі були присутні викладачі кафедри філософії, соціології та економіки. Науковий керівник семінару проф. Я. В. Шрамко повідомив присутнім, що навчальна платформа Moodle призначена для об'єднання викладачів, ІТ-спеціалістів і студентів в одну надійну, безпечну та інтегровану систему для створення персоналізованого навчального середовища, яка у Криворізькому педагогічному успішно функціонує вже декілька років, забезпечуючи організацію взаємодії між викладачами та студентами, підтримку як очного, так і дистанційного навчального процесу.

Відтак надав слово доценту кафедри філософії, кандидату філософських наук О. П. Панафідіній, яка у своїй доповіді детально зупинилась на актуальних проблемах роботи системи Moodle під час вивчення курсу філософії. Доповідач поділилася власним досвідом впровадження сучасних інформаційних технологій у практику викладання і підкреслила, що у нашому університеті застосовується комбінована система навчання – органічне поєднання традиційних методів викладання з електронними.

МУДЛ 1

О. П. Панафідіна розкрила сутність електронного навчання і виокремила його складові, серед яких вирізняються інформаційний, діяльнісний та комунікаційний ресурси. Саме ці ресурси науковець використовувала під час підготовки презентацій, відеолекцій та інших мультимедійних ресурсів, які пропонувала студентам, що навчалися з використанням електронної системи на базі платформи Moodle.

Особливу увагу доповідач приділила розкриттю дидактичних механізмів розробки та впровадження тестів під час самостійної роботи студентів у процесі вивчення курсу філософії. Навчально-пізнавальна мета використання цих засобів полягала у релевантному підборі цитат відомих філософів, різноманітних питань для розробки тестових завдань. Відтак детально зупинилася на специфіці варіативності пропонованих тестів, розповіла про основні позитивні та негативні аспекти їх впровадження у практику вивчення курсу філософії.

Наприкінці семінару О. П. Панафідіна відповіла на питання аудиторії щодо оптимізації взаємодії між традиційними та електронними методами навчання в контексті сучасної парадигми викладання філософії у вищій школі.


 

2141
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок