«Що потрібно брендам?» та «Як зробити собі ім’я?» – з цими питаннями пробували розібратися студенти Криворізького педагогічного, які навчаються на новій спеціалізації університету «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами». Для них 25 вересня 2018 року провела відкриту лекцію Олена Обухівська, PR-managerArricano, яка приїхала з робочим візитом до нашого міста зі столиці.
«Нехай студенти знають, що можливо досягнути багато чого при правильній комунікації», – пояснила мету своєї зустрічі зі студентами Криворізького педагогічного пані Олена.
Розминкою до продуктивного діалогу лектора з майбутніми фахівцями сфери соціології, журналістики та зв’язків з громадськістю став невеличкий квест. За розгадані загадки про взаємовигідну співпрацю брендів та селебріті студенти отримали символічні призи – флеш-карти Arricano та фірмові рюкзаки від ТЦ «Сонячна галерея».
Олена Обухівська розповіла майбутнім медіа фахівцям про особливості поєднання PR і комунікації, а також про відкриті для них перспективи спілкування з потенційними продавцями, брендами та бізнесом. Студенти-медійники дізналися про силу комунікації у сучасному світі – гарячі комунікаційні тригери, бренд, блог, кейси.
Практичні поради та приклади, які наводила під час зустрічі Олена Обухівська, викликали шквал запитань студентів про запоруку успіху PR-менеджера. «Для PR – немає схем. У цій роботі важлива інтуїція, креативність та швидкість реакції на події динамічного світу», – підсумувала лекторка, яка у свою чергу закликала студентів до співпраці через залучення до різних цікавих проектів.
«Для нас студентів саме спеціалізації “Соціологія, журналістика і реклама” ця зустріч стала першим поштовхом до знань у галузі PR. Я можу впевнено сказати, що всі ми вийшли з аудиторії з великою кількістю позитивних емоцій, приємними враженнями та трохи обізнаними в сфері піар-технологій», – ділиться враженнями першокурсниця Анна Богащенко.