Упродовж літнього сезону студенти ІІІ курсів Криворізького педагогічного відповідно до навчального плану своїх спеціальностей проходили літню виробничу практику в дитячих оздоровчих таборах, позашкільних таборах і закладах дошкільної освіти. Загальна кількість практикантів в ДОТ становить 376 особи, а в пришкільних закладах відпочинку – 93 студенти.
Ефективному проходженню літньої виробничої практики сприяла ретельна попередня підготовка студентів. На цьому етапі студентів було закріплено за базами практик. У березні (10.03, 17.03 та 24.03) викладачами кафедр проведено 8-годинні семінари і настановчі конференції, на яких студенти мали змогу зорієнтуватися щодо поставлених завдань практики і отримати рекомендації стосовно організації педагогічного процесу. Також студенти знайомились з адміністрацією дитячих оздоровчих таборів, проходили співбесіди та творчі конкурси. Після чого відібрані кандидати відвідували школу вожатської майстерності, де опановували нові знання.
Студенти, які проходили практичну підготовку проявили свою винахідливість і оригінальність. Щоденно вони висвітлювали хронометраж пройденого дня у власних блогах. Такий доволі незвичний підхід є аналогом традиційного щоденника педагогічної практики, який викликав справжній вирій емоцій у читачів. Поєднання тексту і фото створює цілісне уявлення про роботу кожного студента на виробничій практиці. На створених платформах висвітлена вся детальна інформація про табір, план-сітку, техніку безпеки, адміністрацію таборів тощо. Найкращими блогерськими роботами стали роботи студенток Олександри Синиці і Дар’ї Удовиченко, які ви можете побачити за посиланнями.
«Кожного дня у своєму блозі я викладала виконані педагогічні завдання, заходи, проведені протягом дня в екіпажі і короткий опис пройденого дня. Табірну зміну мені хотілось провести так, щоб усі діти її запам’ятали. Емоції, які я отримала не передати словами. Я дуже сумую за своїми дітлахами», – зазначає Олександра Синиця.
Цього року виявили бажання вести блоги 31 студент: 15 з фізико-математичного факультету, 7 – факультету української філології, 8 – музично-хореографічного відділення факультету мистецтв, 1 – природничого факультету. Такий сучасний підхід прийшов до вподоби як і студентам, так і керівникам практики.