22 листопада 2018 року майбутні соціожурналісти відвідали міську типографію та редакцію «Домашньої газети». Студенти дізналися про зародження криворізької газети, технологію виготовлення газет та про роботу редакції. З нашими першачками поділилися досвідом провідні журналісти міста, які дали поради та розповіли історії свого шляху в медіасфері.
Спочатку студентам випала гарна нагода відвідати найстарішу типографію Кривого Рогу. Про виробничі приміщення типографії її головний інженер О. М. Вовченко розповів так: «У минулі часи в типографії друкувалося близько 132 тисяч примірників газети «Червоний гірник» 5 разів на тиждень. Сьогодні на зміну друкарським станкам прийшли комп’ютери, але попит на друковане слово залишається».
Продовжилася екскурсія в самій редакції газети. Тут на студентів чекали члени Криворізької міської організації Національної спілки журналістів України, кореспонденти та члени правління «Домашньої газети» М. Крамаренко, В.Ткачук, а також її головний редактор В. Коваленко.
Журналіст газети Микола Крамаренко поділився з майбутніми колегами власним досвідом й життєвими ситуаціями, з якими доводилося зіштовхуватися в роботі. Знаний у місті фахівець своєї справи розповів також про обов’язки кореспондента газети та дав практичні поради: «Журналіст повинен залишатися другом для того, у кого брав інтерв’ю. А писати потрібно завжди на позитиві, без злоби».
Розмову підтримав провідний журналіст газети Віталій Ткачук: «Журналістика – це не просто професія, це – стан душі. Головне для журналіста – це оперативність, актуальність та правдивість інформації».
Головний редактор «Домашньої газети» Віктор Коваленко розповів про особливості роботи редакції, наголосив на значенні професійних знань та відповідальності. Основна порада, яку надав В. Ю. Коваленко майбутнім медійникам: «Навчайтесь майбутній професії! Вона цікава, але досить складна. Тому ви маєте у студентські роки опанувати найголовніше в обраному фаху, й коли прийдете працювати до редакції, будете вдосконалювати свої уміння».
Студентка І курсу спеціалізації «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» Аліна Бордукова ділиться враженнями: «Ми отримали чимало позитивних емоцій: нас дуже тепло зустріли, показали й розповіли багато цікавого й корисного, дали низку порад щодо нашої майбутньої професійної діяльності. Ми, звісно, ще не все побачили, що стосується власне виробництва газети, але нам показали й розповіли багато цікавого. Бажаю, щоб у нас було ще багато таких екскурсій».