branding 1

12 березня 2019 року за сприяння Інституту розвитку міста у межах реалізації «Маркетингової стратегії розвитку міста Кривого Рогу» майбутні соціожурналісти – студенти І курсу групи СМК Криворізького педагогічного відвідали цікавий захід за програмою міжнародної співпраці «Маркетинг територій – досвід успішної реалізації», який розпочався з оглядової екскурсії «Кривий Ріг – місто довжиною у життя».

branding 5

Студентська молодь дізналася багато нового, відкрила для себе краєзнавчі родзинки малої Батьківщини, познайомилася з невідомими куточками трьох районів міста – Металургійного, Саксаганського та Покровського.

branding 2

Протягом насиченої програми «Врощування бренду в міське середовище: нові ідеї молоді» у палаці культури «Центральний» наші студенти зустрілися з розробниками брендів «Кривий Ріг – місто довжиною у життя» й «Люблін – місто натхнення». На зустрічі вони дізналися, що таке бренд міста, як він створюється й використовується. З презентацією практик реалізації брендингу територій виступила керівник сектора маркетингу м. Люблін (Республіка Польща) Агнешка Вєхнік, яка розповіла молоді, чому створення власного бренду є таким важливим для сучасного європейського міста, зупинилася на розвитку марки міста Люблін, поділилися досвідом розробки та втілення маркетингових ідей.

branding 3

Представники молодіжної фокус-групи «Брендинг – нові ідеї для міста» надали цікаві інсайти; у процесі загального обговорення нові креативні ідеї в галузі урбаністичного маркетингу надихнули студентів-медійників до спроб самостійного створення певних елементів бренду. Учасники заходу дізналися про важливість маркетингових стратегій для популяризації рідного міста далеко за його межами. Особливо зацікавили майбутніх соціожурналістів тренінгові прийоми «Місто в долоньках» та «Дерево очікувань», під час яких вони пропонували власні напрямки розвитку сфер дозвілля, культури, освіти, транспорту в нашому місті.

branding 4

«Сьогодні важко переоцінити важливість мистецтва брендингу – адже нині практично кожна професія дотична до використання маркетингових стратегій. Ми дізналися багато нового й переконалися – кожному місту необхідна власна родзинка!» – розповідає к. соц. н., доцент кафедри соціології та економіки Л. С. Черноус.

Захід проходив під гаслом «Усі ваші ідеї будуть почуті». Кожен учасник переконався: молодь має можливість активно впливати на життя й будувати своє майбутнє!

7158
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Березень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31