27 вересня 2019 року студенти спеціалізації «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» відвідали відкриту лекцію «Досвід у комунікаціях та діючі особи», яку прочитала PR-менеджерка компанії «ArricanoGroup» Олена Обухівська.
Подія проходила у форматі живого спілкування з аудиторією, під час якого були розглянуті актуальні питання комунікаційних трендів та особливостей піар-менеджменту. Пані Олена розповіла про систему комунікацій, що докорінно змінилася протягом останніх десятиріч, про те, на що варто звернути увагу, якщо є бажання впливати на життєві обставини та досягати мети. Доповідачка розповіла про набуття досвіду в комунікаціях, звернувши увагу на негативні коментарі, які з’являються в соціальних мережах. Спікерка підкреслила: «Сам по собі досвід – це певне відчуття впевненості, коли ти знаєш, як діяти, і які будуть результати. Можна вчитися на власних успіхах, досягненнях та помилках, а можна на чужих порадах, рекомендаціях, мотиваціях та історіях. Більше діяти, займати активну життєву позицію, більше читати, спілкуватися та аналізувати».
Студенти активно долучилися до обговорення нагальних проблем інтернет-комунікацій та отримали змістовні відповіді на питання: «Як вести власну сторінку в соціальних мережах?», «Що найголовніше у просуванні бренду?», «Що таке робота з ситуативами?» тощо. Під час лекції пані Обухівська провела опитування, запропонувавши студентам поділитися своїми думками щодо впливу реклами на споживача та запропонувати власні дизайнерські «фішки» піар-менеджера. Найактивніші «піарники» отримали подарунки.
На лекції були присутні викладачі кафедри соціології та економіки. Завідувачка кафедри, к. соц. н., доц. І. В. Грабовець підкреслила: «Пані Олена вже вдруге відвідує наш університет і пропонує нашим студентам – майбутнім соціожурналістам цікаві й корисні лекції з актуальних питань їх майбутнього фаху. Досвід такого спілкування був дуже корисним для студентів: адже спікерка не обмежилася викладом теорії, запропонувавши кожному відчути себе справжнім профі мистецтва піару».