03 листопада 2025 року відбулася нарада при ректорові університету, у якій узяли участь проректори, декани факультетів, завідувач навчально-методичного відділу, головний бухгалтер та голова профкому університету. Під час наради обговорено стан навчальної і трудової дисципліни.
Під час наради доповідали декани й завідувач навчально-методичного відділу, які повідомили, що в університеті освітній процес відбувається згідно з розкладами. Зокрема, своєчасно вживаються заходи, необхідні для запобігання порушенням трудової та навчальної дисципліни. Також декани факультетів звернули увагу на проведення занять за змішаною формою навчання.
Бондаренко О. В., завідувач навчально-методичного відділу, узагальнила результати перевірки стану трудової та навчальної дисципліни, здійсненої упродовж 17 жовтня – 03 листопада 2025 р. Так, Ольга Володимирівна зауважила, що інформаційно-методична підтримка викладання навчальних дисциплін і надалі має здійснюватися за допомогою системи управління електронними навчальними курсами університету на платформі MOODLE відповідно до Положення про використання технологій дистанційного навчання в освітній діяльності КДПУ.
Підсумовуючи обговорення, ректор зазначив, що освітній процес в університеті організовано на належному рівні та наголосив на необхідності й надалі приділяти увагу навчальній і трудовій дисципліні. Ярослав Владиславович зауважив, що декани факультетів мають здійснювати постійний контроль за дотриманням дисципліни на факультетах. Завдання завідувачів кафедр – здійснювати контроль за дотриманням трудової дисципліни науково-педагогічними працівниками кафедр.
У різному виступили:
– Остроушко О. А., перший проректор, яка поінформувала присутніх про зміни до Положення про кваліфікаційні роботи у Криворізькому державному педагогічному університеті, які винесено на громадське обговорення в рубриці «Документи університету – Проєкти документів».
– Бондаренко О. В., завідувач навчально-методичного відділу, яка повідомила про затвердження розкладу проведення занять із теоретичної підготовки БЗВП.










