29 травня завершується реєстрація для участі в єдиному вступному іспиті (ЄВІ) та єдиному фаховому вступному випробуванні (ЄФВВ). Абітурієнти, які планують вступати на спеціальності галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» (крім спеціальності 017 «Фізична культура і спорт»), окрім ЄВІ, мають пройти ще й ЄФВВ. Зауважимо, що для охочих проходити ЄФВВ діє правило: не можна вибирати більше двох предметних тестів ЄФВВ.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створюють інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Радимо не зволікати з реєстрацією та за необхідності звернутись до приймальної комісії університету.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 389
16-17 травня 2024 року на базі Криворізького державного педагогічного університету відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «ЗГУРТОВАНІСТЬ СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: АКТУАЛЬНІСТЬ,ВИКЛИКИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ».
На пленарному засіданні були висвітлені та уточнені теоретичні засади соціальної згуртованості, її ознаки, особливості у воєнний стан, шляхи і способи формування, напрямки роботи в суспільстві з дітьми і дорослими щодо забезпечення соціальної згуртованості, методики і технології роботи з окремими категоріями населення, які потребують підтримки у згуртованості. Практичну складову збірника складають рекомендації науковців і практиків до практичного застосування ідей щодо забезпечення соціальної згуртованості в Україні в умовах воєнного стану з урахуванням міжнародного і вітчизняного досвіду, нормативної бази України та міжнародного гуманітарного права.
Співорганізатори конференції (Урядова уповноважена з гендерної політики КМУ, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, інститут підготовки юридичних кадрів для СБУ Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, університет імені Альфреда Нобеля, Одеський державний університет внутрішніх справ, Академія когнітивних та природничих наук, Тернопільський комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти).
Висловлюємо щиру подяку усім учасникам наукового заходу за проявлений інтерес та жваві дискусії з питань згуртованості суспільства у воєнний час.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 403
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 162
10 травня 2024 року помічник ректора з перспективного розвитку, асистент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Ілля ЛИСОКОНЬ провів семінар-практику на тему "Організація управління інвестиційною діяльністю закладу вищої освіти" на запрошення керівництва Криворізької академії патрульної поліції. Семінар відвідали керівники структурних підрозділів, предметних циків та старші викладачі академії.
Під час семінару-практикуму обговорювалась законодавча специфіка управління інвестиціями та грантами закладами освіти, було визначено особливості написання грантової заявки та основні веб-ресурси для пошуку можливостей, рекомендовано прийняти на рівні академії положення про залучення інвестицій, розробити чітку інвестиційну стратегію проаналізувано структуру академії. Також було визначено основні зовнішні та внутрішні фактори залучення інвестицій до академії патрульної поліції, щоб надалі було легше напрацювати методичний матеріал.
Дякуємо колегам з Криворізької академії патрульної поліції за запрошення та співпрацю.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 340
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 320
Під час чергового вебінару «Сучасні виклики соціальної роботи» на тему «Підтримка психологічного благополуччя в умовах викликів війни» (07 травня 2024 року) спікером якого була Савелюк Наталія Михайлівна, доктор психологічних наук, професорка, професорка кафедри психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, провела майстер-клас з проблеми психологічного благополуччя. Спікерка розкрила поняття благополуччя та його структуру, презентувала власний досвід застосування психодіагностичних методик в умовах війни.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 389
30 квітня 2024 року своїм досвідом проведення телефонного консультування в роботі Громадської організації «Ла Страда - Україна» поділилася Ольга Швед (кандидат соціологічних наук, доцент, доценит кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка) в рамках Всеукраїнського вебінару «Сучасні виклики соціальної роботи» на тему «Послуги та особливості телефонного консультування в соціальній сфері». Ольга Володимирівна пояснила види телефонної консультації (інформування, психологічна підтримка) та розкрила параметри допомоги в телефонному консультуванні.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 579
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 289
25 квітня 2024 року робоча група з розробки освітньої програми «Соціальна і психологічна робота в громаді» (гарант – Ілля Лисоконь) спеціальності 231 Соціальна робота обговорила перші напрацювання щодо переліку освітніх компонентів за результатами анкетування щодо оптимізації кількості нормативних освітніх компонентів існуючої освітньої програми, зустрічі зі здобувачами освіти спеціальності 231 Соціальна робота, що нині здобувають освіту та наданих рецензій зовнішніми стейкхолдерами.
Особлива увага була приділена фундаментальній підготовці, зокрема впровадженню дисципліни «Соціальна, психологічна та педагогічна робота в громаді». Гарант програми пояснив, що 9 кредитів ЄКТС передбачено спеціально, щоб кожен з компонентів (соціальний, психологічний, педагогічний) має по 3 кредити ЄКТС і міг викладатися відповідними фахівцями, як з випускової кафедри, так і з інших. Також до переліку фундаментальних було віднесено освітній компонент «Соціологія», оскільки переважна більшість опитаних студентів в анкеті щодо оптимізації кількості нормативних освітніх компонентів існуючої освітньої програми зазначили, що їм не вистачає дисципліни соціологічного циклу.
Дискусійним було питання оптимізації дисциплін педагогічного циклу, зокрема об’єднання двох різних дисциплін в одну «Основи педагогіки. Соціальна педагогіка». Ія Шимко, кандидат педагогічних наук, доцент, висловила занепокоєння щодо зменшення кількості кредитів на дисципліни педагогічного циклу та їх об’єднання. Однак таке рішення було прийнято враховуючи надану рецензію від зовнішнього стейкхолдера, а також зміну специфіки освітньої програми з орієнтацією на соціальні сервіси та психологічну підтримку фахівцям із соціальних роботи на рівні громади.
Обговорено було й пропорцію кредитів ЄКТС на дисципліни психологічного циклу задля реалізації мети освітньої програми на підготовку фахівців з соціальної роботи, які здатні надавати комплексні соціальні послуги, зокрема психологічного супроводу. Тому, задля формування у студентів психологічних компетентностей було виокремлено наступні дисципліни психологічного циклу – «Психологія (загальна, вікова, педагогічна)», «Соціальна психологія», «Психосоціальна діагностика та консультування», «Технології соціально-психологічної реабілітації», «Психоедукація в соціальній сфері», «Кризова психологія та раннє втручання», «Соціальна, психологічна та педагогічна робота в громаді» (модуль психологічної роботи в громаді) та «Виробнича соціально-психологічна практика в громаді».
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 271
Дуля Аліна Володимирівна, доктор філософії (PhD) з соціальної роботи, старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, соціальний працівник Благодійної організації «Благодійний фонд «Карітас-Київ» провела вебінар на тему "Особливості соціальної підтримки сімей учасників бойових дій недержавними організаціями". Особлива увага спікеркою вебінару була приділена впровадженню комплексної програми з соціальної підтримки сімей учасників бойових дій недержавними організаціями на прикладі Благодійної організації «Благодійний фонд «Карітас-Київ». До участі у вебінарі долучаються здобувачі вищої освіти та викладачі кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи КДПУ, колеги з Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка (м. Полтава), Харківського національного педагогічного університету імені Григорія Сковороди (м. Харків), Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (м. Умань), Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (м. Київ) тощо.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 331