Кафедра туризму та економіки
Факультет географії, туризму та історії

21 квітня з 11:00 до 13 30 викладачі кафедри Казаков В.Л., Пацюк В.С., Остапчук І.О., Матіщук О.А. та аспірант Петрова А. прийняли участь у відео конференції присвяченій проблемам розвитку сфери туризму та гостинності у зв’язку із пандемією корона вірусу.

Питання, які обговорювали:

Як працювати туристичним операторам та готельєрам? Що очікує туристів? Яка прогнозована тривалість туристичного сезону 2020? Які головні шляхи виходу з кризисної ситуації? Як переорієнтуватися туристичному агенству, яке орієнтоване на міжнародний туризм на просування вітчизняного туристичного продукту?

СПІКЕРИ:

Оксана Доліненко - коммерційний директор Vertex Group;

Марина Лео - компанія DEOL Partners (бренди - Senator Apartments, 11 Mirrors, Globe Runner), спів-голова комітету Готельний бізнес та туризм Амереканської Торговельної Палати;

Валерія Секисова - Director of Sales&Marketing Premier Hotels and Resorts;

Олексій Волошин - General Manager Edem Resort Medical and Spa;

Helen Shapovalova- Голова Комітету з туризму Китайської Торгової Асоціації, СEO Pan Ukraine;

Наталія Соболева- Генеральний директор "Арктур";

Тетяна Прокопенко- Директор Coral Travel Ukraine;

Sergey Kyrychenko - Managing director of Join UP! Incoming;

Victoriya Starovoyit - General Manager Holiday Inn Kyiv, New Logic;Reikartz Hotel Group.

Модератори:

Anton Taranenko - експерт з туризму, CEO Visit Ukraine, автор Youtube каналу VisitKyiv;

Mariana Oleskiv - Голова Державного агенства розвитку туризму України.

Конференція виявилась корисною: розглянуто ряд теоретичних питань туризму (зокрема подолання ризиків та форс-мажорні обставини в галузі), які викладачі використають під час викладання дисциплін студентам, що навчаються на спеціальності 242 Туризм.

Докладно розглянуто ряд практичних питань, щодо виходу туризму із кризи у після карантинний період. Особливо цікавими виявились такі питання:

Проблеми українського туризму:

- переорієнтація на внутрішній туризм;

- відсутність готового туристичного продукту всередині країни;

- цінова політика пост карантинних подорожей, включаючи пакетні послуги та окремі види товарів і послуг.

Деякі спікери торкнулись важливих питань, щодо перспектив українського туризму:

Наталя Соболєва – за час карантину кожен туристичний регіон має створити порт фоліо туристичних продуктів он-лайн; популярними видами туризму в цьому сезоні будуть: сімейний відпочинок на власних авто (зелена передміська зона), діловий туризм.

Тетяна Прокопенко – карантинний час – найбільш вдалий для повернення погляду українців до своєї країни. Популярні напрямки туризму: короткострокові тури вихідного дня (доступні за ціною), сімейний пляжний відпочинок, лікувальний туризм.

Олексій Волошин - Внутрішній оздоровчий туризм залишиться на рівні минулого року, оскільки на морські узбережжя і в Карпати в основному приїздять місцеві мешканці. Після карантину, буде попит на тури вихідного дня у передмісті, пізніше літом відпочинок оздоровчий, сімейний, для подорожуючих на авто самодіяльний туризм із відвідуванням декількох міст із екскурсійною програмою; Проблема майбутнього - невідомо як надалі готельєрам поводитися із клієнтами які перехворіли Ковід?!

11361
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Вересень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30