Кафедра туризму та економіки
Факультет географії, туризму та історії

19 березня 2024 року старший викладач кафедри туризму та економіки Людмила Братченко та Ірина Романюк (доцентка, доктор економічних наук) взяли участь у роботі онлайн-конференції  "Email маркетинг 2024". Організатором онлайн-конференції   виступила компанія SendPulse. Це українська платформа автоматизації маркетингу і продажів. За допомогою SendPulse 2,5 млн користувачів щоденно спілкуються зі своїми клієнтами через email, SMS, Viber, push та чат-ботів, створюють лендінги та сайти, а також автоматизують продажі у безкоштовній CRM.

Спікер Олександр Рись, Амбасадор SendPulse, експерт у сфері стратегічного і retention маркетингу. Досвід в маркетингу - 15 років. Автор і викладач курсів з email маркетингу, спікер (300+ виступів) у сфері digital маркетингу. Виступив з доповіддю «Актуальні стратегії email маркетингу, які працюють», в якій акцентував увагу на переваги email маркетингу та на необхідність його бізнесу.

Спікерка Аліна Пшеничникова, Head of Product Email Department at Netpeak Agency. Розвивала канал email для 23 інтернет-магазинів з України та Казахстану. У сфері email маркетингу з 2018 року. Виступила з доповіддю «Автоматизація email-розсилок: переваги та стратегії використання», в якій торкнулася питань ефективності автоматизації, основних переваг тригерних листів, особливостей реалізації тригерних ланцюжків, надала приклади омніканальної карти комунікацій.

Спікерка Галина Панасюк, CRM manager travel startup Voyagu.  Ex-CRM Manager Blablacar, Bosfor та Leboutique. 12 років досвіду у створенні ефективних комунікацій для ринків України та Європи. Партнер SendPulse. Виступила з доповіддю «Міжнародний email-маркетинг: стратегії адаптації та локалізації для різних культурних контекстів». В своїй доповіді поділилась своїм досвідом щодо ефективності міжнародних комунікацій. Були широко розглянуті питання щодо продуктивних цілей і задач комунікацій на нових ринках; юридичні аспекти; технічні особливості налаштування розсилок; культурні аспекти і персоналізація; типи комунікацій та особливості адаптації регіональних компаній. Спікерка особливу увагу звернула на мовну, графічну та часову локалізацію.
Спікерка Оксана Грановська, засновниця Студії email-маркетингу Aurim та телеграм каналу Анатомія email-маркетингу. 10+ років у мультиканальних комунікаціях. Партнер SendPulsе. Прихильниця no-code та AI-рішень. Виступила з доповіддю «Як гарантовано потрапляти в інбокс у 2024 році». Розповіла про нові вимоги до еmail-відправників, які впроваджено Google з 1 лютого 2024 року, а саме: аутентифікація відправника (SPF, DKIM, DMARC); рівень скарг на спам не більше 0,5%; легка відписка; пошта відправника у доменній зоні компанії [ім‘я пошти]@[домен компанії].

Конференція була цікавою та корисною для викладачів економічних дисциплін та студентів, які планують у майбутньому займатись бізнесом.

По завершенні конференції надані сертифікати про участь в її роботі.

Знімок екрана Screenshot 1
Знімок екрана 2024 03 20 133448 Знімок екрана 2024 03 20 133603
Знімок екрана 2024 03 20 135016 Знімок екрана 2024 03 20 135159
Знімок екрана 2024 03 20 135531 Знімок екрана 2024 03 20 144500

Знімок екрана 2024 03 20 133406

25643

В період з 23.02.2024 по 26.02.2024 доцент кафедри Ірина Остапчук пройшла навчання на Всеукраїнському семінарі з підготовки і підвищення кваліфікації спортивних суддів І категорії зі спортивного гірського туризму у дистанційному форматі у м. Львів.

Обсяг навчальної програми семінару становив 40 годин: 20 год. теоретичне навчання та  20 год. підготовка курсового проєкту на тему "Форми скельного ррельєфу, техніка пересування і страховки" та проходження підсумкового тестування.

Семінар виявився надзвичайно корисним для впровадження теоретичних і практичних його основ у практику підготовки лекційно-практичних матеріалів та викладання циклу дисциплін пов'язаних зі спортивним туризмом.

Ірина Остапчук викладає дисципліни:

 Назва дисципліни  Спеціальність
 Методика організації спортивно-туристичної роботи в закладах освіти  014.11 Середня освіта (Фізична кульутра)
 Виробнича практика зі спортивного туризму (на базі ЦТКЕУМ)  014.11 Середня освіта (Фізична кульутра)
 Діяльність туристичної самодіяльної організації  242 Туризм і рекреація
Активний туризм 014.07 Середня освіта (Географія)
 2024 семінар слухач Остапчук  IMG 20240221 124346 1
   
25590

16 березня 2024 року в Кривому Розі відбувся тренінг «Як комунікувати у соцмережах та ефективно залучати аудиторію». Спікерка – відома у Кривому Розі журналістка Юлія Козак-Приходько (https://www.instagram.com/juliann_pr/). Тренінг тривав 6 години і був присвячений особливостям просування продуктів бізнесу та реклами у соцмережах.

Організатор освітньої програми – Криворізький Центр Сучасної Культури / KRCC: https://www.facebook.com/people/Kryvyi-Rih-Cultural-Centre/61552667050408/?mibextid=LQQJ4d , https://www.instagram.com/krcc_centre/

Учасниками тренінгу стали й викладачі кафедри туризму та економіки Володимир Казаков та Олена Петрова (Костенко). Учасницею була також стейкхолдер і член робочої групи кафедри з розроблення освітньо-професійної програми "Туризм" для 2 магістерського рівня вищої освіти - Ганна Літвінчук.

Захід був розрахований на бізнес спільноту міста, діячів культури та мас-медіа, контент-менеджерів, SMMщиків, викладачів та студентів ЗВО.

У програмі тренінгу було обговорення таких тем як: цільова аудиторія і навіщо її знати, як просувати себе та свою справу у соцмережах, особливості та алгоритми Instagram, Facebook та TikTok, типи контенту, рілс, як інструмент залучення аудиторії, як визначити tone of voice, розробка контент-плану, як працювати з негативними відгуками, віжуал для соцмереж, основи мобільної фотографії. Учасники також попрацювали у командах над практичним завданням.

Відвідання та навчання на подібних тренінгах заповнює індивідуальну траєкторію викладачів із підвищення власної кваліфікації у питаннях цифрових технологій в туризмі та інтернет-маркетингу. Участь у тренінгових навчаннях є надзвичайно необхідною та дозволяє розвивати компетентності як викладача та професіонала в галузі практичного туризму й економіки.

Для викладачів кафедри – це стало просто чудовим і надзвичайно корисним навчанням діджитал-технологій. Підвищення кваліфікації – в дії!!! І неважливо, скільки кредитів чи годин, і чи є сертифікат. Неформальна професійна освіта рулить.

Тренінг Юлії Козак Як комунікувати у соцмережах та ефективно залучати аудиторію Безымянный
изображение viber 2024 03 17 19 31 03 189 photo 2024 03 17 19 29 45
изображение viber 2024 03 16 11 18 45 737 photo 2024 03 17 19 30 15
photo 2024 03 17 19 29 56 photo 2024 03 17 19 29 30
изображение viber 2024 03 20 17 18 30 373 изображение viber 2024 03 20 17 18 30 461
25560

Коли твоя робота - це і є відпочинок!

Унікальність та парадокс офіційної відпустки викладача з туризму полягає у тому, що кожна наша відпустка - це нова подорож, новий досвід, нова країна, новий вид туризму в решті решт. Ось і цього разу відпустка була спланована саме для нових відчуттів! Я відкрила для себе переваги фітнес туризму.

Але стаття не про нього, а про готель, який задовольнить потреби навіть самих вибагливих фітнес-туристів. Отже, погнали!

Готель "Chevalier panorama" https://chevalier-panorama.com/ розташований в селі Яблуниця на висоті 1000 м над рівнем моря. Це дає змогу 24 години на добу милуватись неймовірною красою Чорногірського хребта. До речі, в сонячну погоду можна побачити навіть будиночок на вершині Петроса.

Як викладач маркетингу та реклами, я ж звісно відмітила дуже чітко продуману маркетингову стратегію та концепцію готелю. А їх слоган усе говорить сам за себе "Будьте на висоті разом з Chevalier panorama!". Коротко про особливості готелю:

  • у високий сезон приймає лише гуртові заявки на бронювання
  • ідеальне місце для організації спортивних таборів, фітнес-турів, змагань, турнірів та різноманітних івентів з різних видів спорту
  • номерний фонд задовольнить вимоги будь-кого та пропонує умови розселення від 8-ми місних кімнат до рівня Penhouse
  • комплексне харчування у форматі лінії роздачі з ідеально продуманим меню для спортсменів
  • варто також окремо відмітити їдальню з панорамними вікнами на Чорногору
  • до ваших послуг басейн, зал для єдиноборств, боксерський зал, зали для танців, фітнесу, стретчингу, тренажерна зала тощо
  • додатково: лазня на дровах, масаж, пральня, персональні тренування, групові тренування, настільний теніс

Сміливо додавайте цей готель у перелік тих, які можна рекомендувати туристам, що віддають перевагу активному відпочинку.

Коли я ще була студенткою, то один із викладачів під час походу дав нам безцінну пораду, якою я хочу поділитись і з вами: не зациклюйтесь на одному виді туризму, шукайте нові емоції, розширюйте кордони свого світогляду!

А цей спортивний готель – може стати базою практик для всіх спеціальностей університету, а особливо для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація».

Асистент кафедри туризму та економіки

Олена Петрова, березень 2024 року.

photo_2024-03-13_09-08-29.jpg photo 2024 03 13 09 07 05
photo 2024 03 13 09 07 37 photo 2024 03 13 09 07 20
photo 2024 03 13 09 06 52 photo 2024 03 13 09 07 17
photo 2024 03 13 09 08 25 photo 2024 03 13 09 08 34
photo 2024 03 13 09 08 16 photo 2024 03 13 09 07 57
25463

29 лютого 2024 року в Кривому Розі відбувся тренінг "Створення та ведення сторінки в Instagram для сфери туризму". Спікером виступив Руслан Шамрін, керівник центру підтримки підприємців Дія. Бізнес у Кривому Розі. Тренінг тривав 2 години і був присвячений особливостям просування туристичного продукту в Instagram.

Організатор заходу: відділ розвитку туризму Комунального підприємства "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради.

Учасником тренінгу стала й доцент кафедри туризму та економіки Вікторія Пацюк.

Захід був розрахований на туристичну спільноту міста: представників туристичних агенцій, гідів, закладів культури (музеїв, бібліотек, палаців культури, галерей), викладачів та студентів ЗВО.

Відвідання та навчання на подібних тренінгах заповнює індивідуальну траєкторію викладачів із підвищення власної кваліфікації у питаннях цифрових технологій в туризмі та інтернет-маркетингу. Участь у тренінгових навчаннях є надзвичайно корисною та дозволяє розвивати компетентності як викладача та професіонала в галузі практичного туризму й економіки.

423315185 1167515234576983 4250422787950773256 n

photo 2024 02 29 18 56 20 2 photo 2024 02 29 18 56 20

 

25115

З 23 по 26 лютого 2024 року у Києві, в онлайн-форматі відбувся Всеукраїнський суддівсько-тренерський семінар зі спортивного туризму (гірського). Керівником семінару виступив Антон ГРИГОРОВИЧ, МСУ, суддя національної категорії, член колегії суддів, член гірської комісії ФСТУ (Федерація спортивного туризму України). В роботі семінару взяли участь 128 слухачів у тому числі 19 лекторів. Учасники семінару розглянули більше 30 тем.

Представниками від кафедри туризму та економіки КДПУ були: к.геогр.н., доцент Ірина Остапчук і к.геол.н., ст. викладач Олександр Матіщук

Олександр Матіщук був одним із лекторів даного семінару, що свідчить про високу фаховість викладача кафедри. Лекція була на тему: "Робота судді з техніки на дистанції «Рятувальні технічні прийоми»", в якій розкриті особливості суддівства порушень з техніки рятувальних робіт. В лекції зверталась увага на специфічні порушення, які допускають спортсмени змагань на дистанції рятувальні технічні прийоми, а саме помилки при транспортуванні умовно потерпілого в жорстких ношах і м'яких ношах - "коконі".

Ірина Остапчук підвищувала власну професійну кваліфікацію, як викладача навчальних дисциплін спеціалізації "Спортивний туризм". Для отримання сертифікату про участь у семінарі пані Ірині необхідно ще підготувати і здати курсову роботу, пройти вихідне тестування й отримати позитивну оцінку.

На семінарі були присутні викладачі і слухачі з усіх куточків України.

Семінар изображение viber 2024 02 26 15 37 36 214
изображение viber 2024 02 26 15 38 05 159 изображение viber 2024 02 26 15 38 19 320
изображение viber 2024 02 26 15 38 38 914 изображение viber 2024 02 26 15 39 35 052

 Screenshot 3

24990

 1.02.2024 р. викладачі кафедри Людмила Братченко та Ірина Остапчук взяли участь у семінарі «Безбар’єрний доступ до культури і туризму як запорука повоєнного відновлення громад». Організаторами виступили: Департамент культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації, ОКЗ «Харківський організаційно-методичний центр туризму» та Національна туристична агенція України. Семінар був організований на виконання Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та в межах визначення Мережею знань Національної туристичної організації України доступного туризму як теми-пріоритету2024 року.
Мета семінару:

  • консолідація відносин з місцевими громадами, громадськими організаціями,відділами культури і туризму щодо підвищення рівня обізнаності в сфері інклюзії;
  • дотримання прав доступу до культурних, туристичних ресурсів і рівних можливостей задля особистісного розвитку та самореалізації для всіх громадян, незалежно від їх особливостей;
  • запровадження принципів інклюзивності та підвищення компетенцій професійного середовища в межах роботи з інклюзивними аудиторіями.

Семінар мав чітку практичну напрвленість, у своїх доповідях досвідом створення безбарєрного туристичного середовища поділились: Андрій МАЦЕЛЮХ, директор Львівської асоціації розвитку туризму, Ольга СОШНІКОВА, директор ОКЗ «Харківський історичний музей ім. М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради, Ольга СОШНІКОВА, директор ОКЗ «Харківський історичний музей ім. М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради, Ірина КОНДАКОВА, начальник відділу ОКЗ «Харківський організаційно-методичний центр туризму».

Викладачі кафедри - практикуючі гіди мають досвід з організації і проведення доступних екскурсій, досвід викладання дисципліни "Інклюзивний туризм" та постійно підвищують свій фах в данній галузі.

 Знімок екрана 2024 02 01 143118  Знімок екрана 2024 02 01 143118
 Знімок екрана 2024 02 01 144006  Знімок екрана 2024 02 01 154456
24521

31 січня 2024 року старший викладач кафедри туризму та економіки Людмила Братченко взяла участь у роботі вебінару «Кейс-уроки як засіб реалізації міжпредметних зв'язків у середній і старшій школі». Організатором вебінару виступила онлайн-школа “Гранд-Експо”, засновником якої є Володимир Співаковський – президент Освітніх корпорацій «EDU Future 7W» та  корпорації «Grand», кандидат економічних наук, підприємець, дослідник, письменник, футуролог, едьюкейтор, засновник першої в Україні приватної школи – ліцею,  експерт освітнього конкурсу «Yidan Prize» (Гонконг, Tencent).

Участь Людмили Братченко у вебінарі зумовлена необхідністю поглибити знання з методики економіки та реалізувати їх при під час викладання дисципліни «Методика навчання економіки» для студентів  факультету ГТІ 4 курсу спеціальності  014 Середня освіта, предметна спеціальність 014. 07 Середня освіта (Географія).

Спікерка Світлана Чуб, вчителька хімії вищої категорії, заступниця директора з науково-методичної роботи онлайн-школи “Гранд-Експо”, практик із тривалим досвідом використання кейс–уроків на уроках та гуртових заняттях, поділилась своїм досвідом щодо створення та проведення кейс-уроків.

Світлана Чуб акцентувала увагу на тому, що кейс-уроки є головною навчальною технологією 21 століття. Вони дають можливість отримати більше знань, скоротивши ресурс часу. Кейс-уроки фокусують увагу на важливих і корисних знаннях, не втомлюючи учнів. Крім того, кейс-уроки — це визнаний спосіб навчання за системою STEAM.

Кейс-уроки розробляються з врахуванням методики міжпредметних зв’язків, сучасних прикладних наук та розвиваючих знань. Створюють цілісне наукове уявлення про світ.

Спікерка Світлана Чуб продемонструвала приклади проведення різних кейс-уроків, надала методичні рекомендації щодо їх створення та впровадження.

Вебінар є корисним для викладачів КДПУ та вчителів, оскільки стимулює їх до креативної діяльності, що є запорукою освітнього процесу в майбутньому.

По завершенні вебінару будуть надані сертифікати про участь в його роботі.

Знімок екрана 2024 01 31 165936 Знімок екрана 2024 01 31 170210
Знімок екрана 2024 01 31 172812 Знімок екрана 2024 01 31 170605
Знімок екрана 2024 01 31 170646 Знімок екрана 2024 01 31 170741
Знімок екрана 2024 01 31 171140 Знімок екрана 2024 01 31 171336
Знімок екрана 2024 01 31 171420 Знімок екрана 2024 01 31 171539
Знімок екрана 2024 01 31 171646 Знімок екрана 2024 01 31 171755
Знімок екрана 2024 01 31 172039 Знімок екрана 2024 01 31 172213
Знімок екрана 2024 01 31 172540 Знімок екрана 2024 01 31 172549

Знімок екрана 2024 01 31 170123

 

24519

Канікулярний час студентів дає можливість різнопланового підвищення кваліфікації для викладачів.

25.01.2024 р., 29.01.2024р. та 30.01.2024р. – викладачі кафедри поринули в різні напрями туризму під час циклів вебінарів, організованих різними установами.

Дата і учасники Назва Організатори Головні питання Фото Користь

 25.01.2023р.

І.Остапчук

 
 

«Європейські практики соціального підприємництва: сталість, інклюзія та креативність», який виступив продовженням Міжнародного круглого столу "Соціальне підприємництво та традиційні форми господарювання в ЄС: досвід для України" (участь із доповіддю І.Остапчук, В.Казаков)

 

 

 
 Програма Європейського Союзу Еразмус+, напрям ім. Жана Моне  проєкту 101085348 – EUROSECRET – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH.  Під час вебінару обговорювались питання: європейські моделі соціального підприємництва, їх відмінні риси, законодавство, перешкоди та переваги українського соціального бізнесу на ринках ЄС; необхідність соціалізації українського бізнесу та її рівень; особливості різних моделей соціального бізнесу в ЄС для впровадження в українську економіку.   Screenshot 2024 01 25 12 42 36 577 us.zoom.videomeetings   Вебінар виявився корисним, оскільки багато туристичних клубів, громадських туристичних організацій, комунальних закладів з туризму по суті є соціальними підприємствами, оскільки продукують соціальну цінність у вигляді активної, пізнавальної, корисної діяльності всіх верств населення та сприяють формуванню туристичної культури 
Screenshot 2024 01 25 11 31 10 476 us.zoom.videomeetings

 29.01.2024р.

І.Остапчук

 
 

Перший із циклу майстер-класів щодо ефективної комунікації, проведений Ola Długołęcka i Ania Szałas, які  вже багато років співпрацюють з польськими та закордонними культурними організаціями (зокрема, Національний музей у Варшаві, Музей сучасного мистецтва у Варшаві, міжнародна конфедерація музеїв L’Internationale Online), підтримуючи їх у сферах комунікації, PR та онлайн-маркетингу. Щодня вони ведуть свій власний канал, просуваючи історію мистецтва під назвою "Sztuka do kawy".

 
 Фундація OBMIN, Міністерство культури та інформаційної політики України і Посольство Німеччини у Варшаві.  Заняття було присвячено питанням і проблемам ведення сторінок у соцмережах різних установ. Спікери навели низку практичних прикладів і цінних порад, щодо ведення сторінок. Зокрема, важливість емоційного наповнення контенту, а не сухі факти; залучення відвідувачів сторінок до діяльності через інтерактив   2  Надзвичайно корисний вебінар з огляду на гостру необхідність правильно висвітлювати діяльність кафедри на сторінках соціальних мереж, з огляду на привертання уваги з боку абітурієнтів, правильного наповнення контенту і створення живої історії кафедри 
29.01.2024 Медіаграмотність 11

 30.01.2024р.

В.Пацюк,

І.Остапчук,

В.Казаков,

Д.Шиян,

В.Образцова (студентка гр. ТУР-21)

 
 Презентація Академії сільського розвитку ГО «Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму України»   ГО «Спілка сільського зеленого туризму України»   Представлено успішні історії розвитку гостинного особистого селянського господарства «Поліська хата» та гостинної садиби «Кіт Баюн та Кривенька Качечка». Доповіді на теми: Україна на мапі найкращих туристичних сіл ЮН Туризм (ЮНВТО): бути чи не бути?, Як здійснювати діяльність у сфері СЗТ: нюанси законодавства, Академічна абетка для власника садиби: від простого до складного, Нові напрямки сільського зеленого туризму в умовах війни, Зміна класичних маркетингових метрик під час війни: місія здійсненна.   Зелений туризм 30.01.24 1

 Корисна презентація, яка виступила продовженням навчального курсу  «Диверсифікація сільського туризму через збалансованість та креативність:
поширення європейського досвіду в Україні»(успішно завершеного викладачами кафедри та студенткою).

Докладна інформація щодо специфіки і сучасних тенденцій розвитку доволі перспективного виду туризму - сільського зеленого.

 
Зелений туризм 30.01.24 2
24496

12 січня 2024 року викладачі кафедри Туризму та економіки Людмила Братченко та Дарья Шиян відвідали круглий стіл для гідів, екскурсоводів і краєзнавців «Оцифрування туристичних магнітів».
Зустріч проводила компанія розробників цифрових продуктів - FreeGen GO, обговорювалася тема створення та оцифрування екскурсій, квестів, легенд, туристичних об’єктів та ресурсів,  які має Україна.

Модератором зустрічі виступила Олена Чернега - лідерка віртуального туризму в Україні.

Під час зустрічі обговорювалися можливості використання найвідоміших туристичних магнітів України, можливості отримання туристичного прибутку містам та регіонам, можливості розвитку туристичної  галузі за допомогою інформаційних та цифрових технологій.

Подібні зустрічі корисні для розуміння сучасних процесів у підготовці та організації екскурсії, сучасних тенденцій у туризмі.

photo 2024 01 12 18 20 22

Знімок екрана 2024 01 12 161955

Знімок екрана 2024 01 12 162039 Знімок екрана 2024 01 12 162013
Знімок екрана 2024 01 12 162104 Знімок екрана 2024 01 12 162143
Знімок екрана 2024 01 12 162222 Знімок екрана 2024 01 12 161934
Знімок екрана 2024 01 12 160553 Знімок екрана 2024 01 12 160811
Знімок екрана 2024 01 12 161911 Знімок екрана 2024 01 12 161848
Знімок екрана 2024 01 12 161822 Знімок екрана 2024 01 12 161637

Знімок екрана 2024 01 12 161740

24298
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31