Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

Підведення підсумків виробничої педагогічної практики з інформатики у закладах освіти здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр»

фізико-математичного факультету спеціальностей 014.04 Середня освіта (Математика) та 014.08 Середня освіта (Фізика),

природничого факультету спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія),

факультету дошкільної та технологічної освіти 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

із додатковою спеціальністю 014.09 Середня освіта (Інформатика)

 Згідно розпорядження навчально-методичного відділу № 13 від 31 березня 2020 року здійснено доповнення у таблиці розподілу балів:

Вид діяльності

Максимальна кількість балів

вчитель інформатики

методист з інформатики

Індивідуальний план

4

Щоденник психолого-педагогічних спостережень

15

Плани-конспекти трьох уроків інформатики

3*12 = 36

3*15 = 45

РАЗОМ:

36

64

100

Оцінку вчителя інформатики за НЕПРОВЕДЕНІ уроки розподілити як оцінку за розробку 2 електронних освітніх ресурсів - або презентації, або тестів, або інтерактивних вправ - в будь-якому поєднанні на вибір студента (6 балів - за перший електронний освітній ресурс, 6 балів - за другий електронний освітній ресурс).

Звітну документацію надати на електронні пошти методистів з інформатики орієнтовно до 20 квітня 2020 року з попереднім оцінюванням до 27 квітня. 

Курси в Moodle:

Виробнича педагогічна практика в закладах середньої освіти (бакалаври, ІV курс, 014 Середня освіта (Математика)

Виробнича педагогічна практика в закладах середньої освіти (бакалаври, ІV курс, 014 Середня освіта (Фізика)

 Виробнича педагогічна практика в закладах середньої освіти (бакалаври, ІV курс, 014 Середня освіта (Хімія)

 

 


 

11239
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31