Ми живемо у вік бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, і тому немає нічого дивного в тому, що наше життя щільно інтегрувалося з таким явищем, як соціальні мережі. Згідно численних досліджень більше половини всіх користувачів Інтернету охоплено соціальними мережами, а їх аудиторія вже давно перевищила потенціальну аудиторію багатьох видів ЗМІ. Ми переживаємо зараз один з рідкісних в історії моментів, коли відбувається трансформація «матеріальної культури», створеної індустріальною революцією, яка породила технологію виробництва та розподілу енергії і матеріальних продуктів в «інформаційну культуру», що спирається на технології комунікації та опрацювання інформації.
Вже давно Інтернет став невід’ємною частиною життя сучасної людини. Сучасні соціальні мережі, додатки, сайти спрямовані на те, щоб людина проводила в них якомога більше часу, переглядала рекламу. Сьогодні майже всі соціальні мережі є вже не просто інструментом спілкування, а й інструментом генерації прибутку: як для власників соціальної мережі, так і для користувачів-підприємців, власників великого, середнього і малого бізнесу.
Саме тому студенти групи І-17, ІНМ-17 дуже позитивно сприйняли напрямок навчальної практики. На ній викладачі кафедри інформатики та прикладної математики запропонували створити власні сторінки в Інстаграм та навчитись оформлювати контент. У деяких студентів вже були особисті сторінки, тож вони їх продовжили вести. Деякі створили нові. А були й такі студенти, які створили сторінки для просування бізнес-ідей батьків.
Всі студенти відмітили, що до їх сторінок стали частіше звертатись, збільшилась кількість переглядів та репостів.
Студенти у своїх блогах запропонували унікальний контент – колажі, ментальні карти, хмари тегів, інтерактивні плакати, анімоване відео, дудли, stopmotion,timelapse та багато іншого.
Колаж та хмара тегів із сторінки @technho.age
Інфографіка сторінки @_nail_l_o_v_e
Додати можна лише відгуки самих студентів:
«Мені все одно, яка буде оцінка, головне, що для цієї дисципліни завдання робилися від душі. Те, що студентам подобається. Це не однотипні набори символів коду, а щось гарне і естетичне.
Потрібно, щоб були такі дисципліни. Тому що розвиток має бути у всьому, а не тільки за професією. Душа повинна розвиватися.
Шкода, що ця практика припадає на самий кінець навчання, оскільки під час захисту ми більше дізнались один одного. Що кого цікавить, які інтереси. Наскільки людина любить те, що вона представила!!»
Отже, наші студенти вміють не лише кодувати.