6-7 квітня 2023 року викладачі кафедри математики та методики її навчання – професор, доктор педагогічних наук Ірина Василівна Лов’янова і кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Григорівна Крамаренко, аспіранти Руслан Калугін та Ольга Пилипенко взяли участь у роботі Х міжнародної конференції «Проблеми математичної освіти». Конференція відбулася в онлайн форматі на базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.
І. В. Лов’янова виступила з доповіддю «Методичне забезпечення дисципліни «методика навчання математики» для студентів спеціальності 014 середня освіта (математика)» під час пленарної частини конференції. https://youtu.be/ekc2HcmmqQE
- Р. Ю. Калугін. МАТЕМАТИЧНИЙ МАРАФОН ДО ДНЯ ЧИСЛА Пі НА СТОРІНКАХ TELEGRAM-КАНАЛУ https://youtu.be/MmVA-9rNb8M
- Т. Г. Крамаренко, О. С. Пилипенко. ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ https://youtu.be/zyhbkspLgiI
- О. С. Пилипенко, О. Г. Пиріжок. ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА STEM-ОСВІТИ https://youtu.be/zyhbkspLgiI
Тематичні напрями роботи конференції
Перспективи реформування математичної освіти в закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти
Організація навчання математики в початковій ланці НУШ
Проблеми модернізації математичної освіти у закладах вищої освіти
Удосконалення математичної та методичної підготовки майбутнього вчителя математики, фізики, інформатики
ІКТ у навчанні дисциплін природничо-математичного циклу
Міжпредметні зв’язки та STEM-освіта
Підвищення кваліфікації працюючих учителів математики
Зарубіжний досвід навчання природничо-математичних дисциплін у різних ланках освіти
Серед членів програмного комітету конференції професори Тарасенкова Ніна Анатоліївна, Акуленко Ірина Анатоліївна, чл.-кор. НАПНУ Скворцова СвітлаФна Олексіївна (Україна)
- ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
- І. А. Акуленко. З історії конференції «Проблеми математичної освіти» (2005 – 2023 р.р.)
- S. Mikaelian, A. T. Mkrtchyan, A. V. Yenokyan. On the role of the discipline "History of mathematics teaching in armenian schools" in the system of teacher education
- І. М. Володко, С. В. Черняєва, O. M. Kованцов, І. B. Егліте. Зміни в системі середньої освіти в Латвії
- С. О. Скворцова, К. В. Нєдялкова. Реалізація інтегрованого підходу у навчанні математики учнів 6-го класу
- І. В. Лов’янова. Методичне забезпечення дисципліни «методика навчання математики» для студентів спеціальності 014 середня освіта (математика)
- Н. А. Тарасенкова. Нова українська школа: етапи реалізації
- К. М. Гнезділова. Доповнена реальність у навчанні математики дітей дошкільного віку: зарубіжний досвід
- І. В. Сальник, О. В. Фоменко. Математична підготовка учнів та stem-освіта
- Н. А. Тарасенкова. Навчально-методичний комплект з математики для 6 класів НУШ
Секція 4. Удосконалення математичної та методичної підготовки майбутнього вчителя математики, фізики, інформатики
Р. Ю. Калугін. МАТЕМАТИЧНИЙ МАРАФОН ДО ДНЯ ЧИСЛА Пі НА СТОРІНКАХ TELEGRAM-КАНАЛУ
Н. О. Ярошевська. МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ПРАКТИЧНИМ ЗМІСТОМ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Секція 6. Міжпредметні зв’язки та STEM-освіта
М. С. Василишин. ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНИХ УМІНЬ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕГРОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ МОДУЛІВ
Т. Г. Крамаренко, О. С. Пилипенко. ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ
М. П. Красницький, В. О. Марченко. ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНИХ УМІНЬ ТА РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Н.Д. Льогких, К.В. Григоренко. ПРО ЗВ'ЯЗОК КУРСУ «ДИФЕРЕНЦІАЛЬНІ РІВНЯННЯ» З ІНШИМИ МАТЕМАТИЧНИМИ ТА ПРИКЛАДНИМИ ДИСЦИПЛІНАМИ
О. С. Пилипенко, О. Г. Пиріжок. ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА STEM-ОСВІТИ
З. О. Сердюк, А. В. Ткаченко. ПОЄДНАННЯ МАТЕМАТИЧНОГО АПАРАТУ ТА ФІЗИЧНИХ ЗНАНЬ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ЗВО
Л. Ф. Сухойваненко. МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ З АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
О. П. Топчій. ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
І.В. Федун. ПРО МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Н. А. Хараджян. УПРОВАДЖЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗА УМОВИ ВІДСУТНОСТІ ОБЛАДНАННЯ
В. Л. Шаран, М. Я. Бончук. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ
К.В. Юрченко, А.О. Юрченко. STEM-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
І. С. Закарлюка STEM-ОСВІТА: ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Секція 8. Зарубіжний досвід навчання природничо-математичних дисциплін у різних ланках освіти
О.Л. Лещинський, В.В. Тихонова, Т.Ю. Бохонова, О.П. Томащук. ВІДМІННОСТІ ЗМІСТУ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК З МАТЕМАТИКИ ВИПУСКНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ЧЕСЬКІЙ І СЛОВАЦЬКІЙ РЕСПУБЛІКАХ ТА УКРАЇНІ
Г. Б. Побірченко. ОСОБЛИВОСТІ РОЗГОРТАННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ГЕОМЕТРИЧНІ ВЕЛИЧИНИ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ» У МАТЕМАТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ОБ'ЄДНАНИХ АРАБСЬКИХ ЕМІРАТАХ
Oktawia Targosz. PREPARATION AND USAGE OF VIDEO MATERIALS IN HIGH SCHOOL DURING MATH CLASSES