Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
Факультет іноземних мов

Основні публікації:

  1. Хорошилова Н. В. Особливості навчання іноземних мов у системі освіти дорослих. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Гуманітарний вісник. Дод.1 до Вип. 27, том V (38). Київ: Гнозис, 2012. С. 481–488. Фахове видання
  2. Хорошилова Н. В.  Навчання іноземних мов людей похилого віку у Німеччині. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди». Додаток 1 до Вип. 31, Том VII (49). Київ: Гнозис, 2013. С. 214–220. Фахове видання
  3. ХорошиловаН.В. Форми навчання іноземних мов у системі освіти дорослих Німеччини. Лінгвістичні та педагогічні аспекти іншомовного навчання: зб. наук. праць. Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013. С. 226 – 233.
  4. Хорошилова Н. В. Особенности изучения иностранных языков взрослыми. Язык. Культура. Образование: материалы Международной научно-практической конференции, посвященной 65-летию факультета иностранных языков и 20-летию образования в ОмГПУ секции китайского языка. (Омск, 23-24 октября 2013 года).Омск: Изд-во ИП Макшеевой Е.А., 2013. С. 380–383. Фахове видання
  5. ХорошиловаН.В. Тенденції іншомовного навчання дорослих у Німеччині. Теорія та методика професійної освіти: наукові читання імені професора Віктора Сидоренка: збірник доповідей та тез доповідей  V міжнародної конференції (Київ, 26-27 лютого 2014 року). Київ: НУБІП, 2014.  С. 226—228.
  6. ХорошиловаН.В. Іншомовна підготовка людей похилого віку у Німеччині.  Україна і Німеччина: Мова. Культура. Освіта: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014. С. 50–55.
  7. ХорошиловаН.В. Автономне і некероване навчання у освіті дорослих. Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні аспекти: матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції. Харків: НЮУ імені рослава Мудрого, 2014. С.221-223. 
  8. ХорошиловаН.В. Форми навчання іноземних мов у системі освіти дорослих ФРН. Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / гол.ред. проф. З. В. Бакум. Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014. Вип. 42. С. 262-268. Фахове видання
  9. ХорошиловаН.В. Автономне та самостійно кероване іншомовне навчання у системі освіти дорослих ФРН.  Науковий Вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: «Педагогіка. Психологія. Філософія» / ред. кол.: Ніколаєнко С.М. (відп. ред.) та ін. Вип. 199. – Ч. 2. Київ: Видавничий центр, 2014. С. 319-325. Фахове видання (РІНЦ). URL: http://ir.duan.edu.ua/bitstream/123456789/1133/1/130-84-PB.pdf  (дата звернення 09.12.2020)
  10. ГаманюкВ. А., Хорошилова Н. В.  Проблеми модернізації системи іншомовної педагогічної освіти України. Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / гол.ред. проф. З. В. Бакум. Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. Вип. 44. С. 192–198. Фахове видання
  11. ХорошиловаН.В. Стилі іншомовного навчання дорослих: теоретичний аспект. Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2015. С.278-279.
  12. Хорошилова Н. В. Стратегії навчання у іншомовній освіті. Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: НУБІП 2016. С. 216-218.
  13. ХорошиловаН.В. Навчальні підходи в системі іншомовної освіти дорослих у Німеччині. Актуальні дослідження в соціальній сфері: матеріали восьмої міжнародної науково-практичної  конференції/ гол. ред. В. В. Корнещук. Одеса: ОНПУ, 2016. С.166–170.
  14. ХорошиловаН.В. Освіта дорослих  як актуальна проблема сучасності. Актуальні проблеми сучасної соціології і соціальної роботи та професійної підготовки фахівців: матеріали міжнародної науково-практичній конференції. Ужгород: УжНУ, 2016. С.  204–206.
  15. Гаманюк В.А., ХорошиловаН.В. Сертифікація іншомовних знань у системі освіти дорослих Німеччини. Філософія. Психологія. Педагогіка. Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Київ: ТОВ «Інтерсервіс», 2016. № 1 (46). С. 47–54. Фахове видання, 0,6 д.а.
  16. ХорошиловаН. В. Навчальні стратегії в контексті автономного навчання в іншомовній освіті. Україна і Німеччина: Мова. Культура. Освіта: матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2016. С. 124– 127.
  17. Хорошилова Н.В. Освіта дорослих як сучасна проблема. Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактики вищої школи: матеріали Міжнародної науково-методичної конференції (Київ, 30-31 жовтня 2017 року) / Укл. С. М. Іваненко, О. В. Холоденко, К. М. Савицька, О. Г. Смольнікова. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017. С. 96-98., 0,3 д.а.
  18. Хорошилова Н. В. Нормативно-правова база іншомовної освіти дорослих в Україні. Science and Educationa New Dimension: Pedagogy and Psychology. Будапешт, 2019. Вип.VІІ(77). С. 31-34. URL: https://www.seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_viipdf (дата звернення: 20.03.2020)
  19. Хорошилова Н. В. Нормативно-правова база іншомовної освіти дорослих у Німеччині. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський. Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка/ редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: «Гельветика», 2020. Вип.30. Том 4. С. 234-241с. Фахове видання

 

3774

Основні публікації

  1. Карпюк В.А. Англонеологізми в сфері неології німецької мови/ В.А.Карпюк // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки». – Серія: Мовознавство. – Луцьк, 2009. – 550 с. - С. 490 – 493.
  2. Карпюк В.А. Особливості типології словоскладання в контексті неології сучасної німецької мови / В.А.Карпюк // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. – №8. – Луцьк, 2010. – С.427-431.
  3. Карпюк В.А. Мотиваційно-комплікативний конструкт структури інтеграції навчально-пізнавальної і самоосвітньої діяльності студентів/ В.А.Карпюк// Гуманітарний вісник – Додаток 1 до Вип. 27, Том V (38): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2012. – 562с. – С.183-189.
  4. Карпюк В. А. Діагностико-рефлексивний та циклічний конструкти інтеграції навально-пізнавальної і самоосвітньої діяльності студентів / В.А. Карпюк // Духовність особистості : методологія, теорія і практика. – Луганськ : СНУ імені В. Даля. – 2013. − № 5. – С. 135–139.
  5. Карпюк В.А. Конотативний аспект дієслівної номінації у сучасній німецькій мові / В. А. Карпюк // Філологічні студії : Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Вип. 12. / [редкол. : Ж. В. Колоїз (відп.ред.), П. І. Білоусенко, А. З. Брацкі та ін.]. – Кривий Ріг : НПП Астерікс, 2015. – С. 47–55.
3773

Основні публікації

1. Устінова В. О. Структурування змісту гуманітарних дисциплін як проблема сучасної фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ / В. О. Устінова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць / гол. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя, 2010. – Вип. 12 (65). – С. 67 – 72.

2. Устінова В. О. Системний підхід до дослідження структурування процесу навчання гуманітарних дисциплін у вищій школі / В. О. Устінова // Вища освіта України. Гуманітарний вісник. – Дод. 2. – № 3. – Т.III (28). – К. : Гнозис, 2011. – С. 266 – 271.

3. Устінова В. О. Методологічні засади структурування змісту предметів гуманітарного циклу в процесі фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ / В. О. Устінова // Педагогіка вищої і середньої школи: зб. наук. праць / гол. ред. д-р пед. наук В. К. Буряк. – Кривий Ріг : КДПУ, 2011. – Вип. 31. – С. 282 – 287.

4. Устинова В. А. Определение и демаркация дидактических принципов структурирования содержания гуманитарных дисциплин в профессиональной подготовке студентов педагогических вузов / В. А. Устинова // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук: журнал научных публикаций. – М., 2013. – № 08 (55). – С. 339 – 342.

5. Устинова В. А. Принципы структурирования содержания гуманитарных дисциплин как общедидактическая проблема / В. А. Устинова // European Applied Sciences: modern approaches in scientific researches. – Stuttgart, 2013. – Р. 154 – 156.

6. Устінова В. О. Дидактичні умови структурування навчального матеріалу дисциплін гуманітарного циклу / В. О. Устінова // Ольвійський форум – 2013 : стратегії країн причорноморського регіону в геополітичному просторі : Міжнароднародна науково-практична конференція : тези. – Миколаїв : Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2013. –  Т. 7. Педагогіка. – С. 76 – 77.

7. Устінова В. О. Гуманізація та гуманітаризація освіти як напрями вищої школи / В. О. Устінова // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов : зб. наук. праць / ред. С. М. Амеліна, А. В. Козлов. – Кривий Ріг, 2012. – Вип. 9. – С. 230 – 236.

3771
Статті в наукових фахових виданнях

1. Лопатич Р.В. Система вправ для розвитку логічної культури на заняттях іноземної мови / Р.В. Лопатич // Філологічні студії. – Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Вип. 12. – Кривий Ріг : НПП Астерікс, 2015. – С. 270-277.

2. Лопатич Р.В. Етапи формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. –  Вип. 45. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – С. 65-68.

3. Лопатич Р.В. Підходи до формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – Серія : Педагогіка. Психологія. Філософія. К., 2013. Вип. 192. Ч. 1. С. 316-320.

4. Лопатич Р.В. Сутність та структура поняття логічна культура / Р.В. Лопатич // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – Педагогічні науки. – Луганськ, 2012. – № 4(239). – Ч. 1. – С. 116-124.

5. Лопатич Р.В. Компетентнісний підхід до формування логічної культури / Р.В. Лопатич // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – Педагогічні науки. – Луганськ, 2011. – № 5(216). – С. 70-76.

6. Лопатич Р.В. Вплив інформаційних технологій на формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / Р.В. Лопатич // Інформаційні технології і засоби навчання : електронне фахове видання. – 2010. – № 2  (16). – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em16/emg.html – Назва з титул. екрану.

7. Лопатич Р.В. Формування логічної культури як стратегії під час використання інформаційних технологій у навчальному процесі [Електронний ресурс] / Р.В. Лопатич // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – № 4 (12). – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em12/emg.html. – Заголовок з екрана.

8. Лопатич Р.В. Формування логічної культури на комунікативно орієнтованому занятті / Р.В. Лопатич // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя : Запоріз. обл. ін-т післядипл. пед. освіти, 2004. – Вип. 31. – С. 281-285.

9. Лопатич Р.В. Логiчна культура як загальна компетенція в системi неперервної освiти сучасного фахівця / Р.В. Лопатич // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя : Запоріз. обл. ін-т післядипл. пед. освіти, 2004. – Вип. 32. – С. 250-253.

10. Лопатич Р.В. Формування логічної культури як стратегії у студентів-філологів в контексті кредитно-модульної системи / Р.В. Лопатич // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя : Запоріз. обл. ін-т післядипл. пед. освіти, 2004. – Вип. 33. – С. 286-290.

Монографії

11. H. Melnychuk, R. Lopatych Вildhafte Vergleiche im Kontext der Linguokreativität von deutschen Frauenroman-Autorinnen. Literary Discourse: Theoretical and Practical Aspects: monograph. Riga, Latvia: Publishing House „Baltija Publishing“, 2020. Р. 132-152.

Статті у зарубіжних виданнях

12. H. Melnychuk, R. Lopatych Ansätze zur Konstruierung des linguokulturellen Typus „Рrominente/Рrominenter“. Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications. (ICNTLLSC 2021) Series  : Advances in Social Science, Education and Humanities Research. Volume 557. Pp. 20-27. Atlantis Press Part of Springer Nature. URL: https://www.atlantis-press.com/article/125957084.pdf

13. Лопатич Р.В. Реализация модели формирования логической культуры будущих учителей иностранного языка / Р.В. Лопатич // European science review. − Вена, 2014. − № 1. − С. 72-76.

Статті в інших виданнях

14. Клочкова Л., Лопатич Р.В. Cтруктурно-семантичні особливості німецьких фразеологізмів із зоонімічним компонентом на позначення характеру людини // Актуальні питання філології і методики викладання мов : Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю створення Криворізького державного педагогічного університету та 25-річчю факультету іноземних мов, 29-30 вересня 2020 р., м. Кривий Ріг / [редкол.: С. І. Ковпік (голова), С. М. Амеліна, В. А. Гаманюк, О. Б. Каневська (відп. ред.), О. І. Гамалі, Н. Д. Соловйова]. Вип. 3 (15). Кривий Ріг, 2020. – С. 95-104

15. Машрапова А., Лопатич Р.В. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках німецької мови // Актуальні питання філології і методики викладання мов : Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю створення Криворізького державного педагогічного університету та 25-річчю факультету іноземних мов, 29-30 вересня 2020 р., м. Кривий Ріг / [редкол.: С. І. Ковпік (голова), С. М. Амеліна, В. А. Гаманюк, О. Б. Каневська (відп. ред.), О. І. Гамалі, Н. Д. Соловйова]. Вип. 3 (15). Кривий Ріг, 2020. – С. 181-191.

16. Лопатич Р.В. Мікровикладання як засіб формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Київський науково-педагогічний вісник : Науковий журнал. – К. :  «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2017. – № 10. – С.41-46.

17. Лопатич Р.В. Педагогічні умови формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. – Серія : Педагогіка. – Кременець : ВЦ КОГПІ ім. Тараса Шевченка, 2013. − Вип. 1. – С. 94-98.

18. Лопатич Р.В. Змістово-технологічний компонент моделі формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Лінгвістичні та педагогічні аспекти іншомовного навчання : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013. – С. 189-198.

19. Лопатич Р.В. Компетентнісний підхід в системі підготовки / Р.В. Лопатич, О.Є. Мархева // Теоретичні основи підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до творчої професійної діяльності в умовах педагогічного вищого навчального закладу : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : КДПУ, 2007. – С. 65-72.

20. Лопатич Р.В. Використання інтерактивних технологій на заняттях з іноземної мови / Р.В. Лопатич, О.Є. Мархева // Актуальні проблеми філології і методики викладання іноземних мов : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2006. – С. 159-163

Матеріали конференцій, тези доповідей

21. Чирва А. Лопатич Р. Стереотипи у відображенні жінки у фразеологізмах німецької мови / International scientific conference «Philological sciences and translation studies: European potential» : conference proceedings (November 3–4, 2022. Riga, the Republic of Latvia). Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. Р. 162-166.

22. Лопатич Р.В. Розвиток творчого мислення на заняттях іноземної мови / Р.В. Лопатич  // Актуальні питання філології і методики викладання німецької мови : Матеріали звітної науково-практичної конференції (18 травня 2018 р.). – Кривий Ріг : КДПУ, 2018. – С. 70-74.

23. Лопатич Р.В. Проект на уроках іноземної мови як засіб формування навичок логічного мислення / Р.В. Лопатич // Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактики вищої школи : матеріали Міжн. Наук.-мет. конф., Київ, 30-31 жовтня 2017 р. : тези доповідей. – Київ : КПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 450-451.

24. Лопатич Р.В. Робота з іншомовним текстом як засіб формування навичок логічного мислення / Р.В. Лопатич // Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці – прогрес майбутнього : матеріали Міжн. наук.-практ. конф., Одеса, 20-21 травня 2016 р. : тези доповідей. – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2016. – С. 65-67.

25. Лопатич Р.В. Розвиток навичок логічного мислення на уроках домашнього читання / Р.В. Лопатич // Україна і Німеччина : Мова. Культура. Освіта : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф., Кривий Ріг, 19 травня 2016 р. : тези доповідей. – Кривий Ріг : КДПУ, 2016. – С. 87-89.

26. Лопатич Р.В. Формування логічних умінь під час навчання іноземної мови / Р.В. Лопатич // Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні : матеріали Міжн. наук.-практ. конф., Львів, 27-28 лютого 2015 р. : тези доповідей. – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2015. – С. 112-114.

27. Лопатич Р.В. Роль логічної культури у процесі фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Україна і Німеччина: Мова. Культура. Освіта : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., 17-18 квітня 2014 р. : тези доповідей. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014. – С. 140-143.

28. Лопатич Р.В. Результати дослідно-експериментальної перевірки моделі формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Сучасна освіта і наука в Україні: традиції та інновації : матеріали ХVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 24-25 січня 2014 р. : тези доповідей. – Київ : Партнерство «Нова освіта», 2014. – С. 70-72.

29. Лопатич Р. В. Роль проблемного обучения в формировании логической культуры будущих учителей иностранного языка / Р.В. Лопатич // Язык. Культура. Образование : материалы Межд. научн.-практ. конф., Омск,  23-24 октября 2013 г. : тезисы докладов. – Омск : Изд-во ИП Макшеевой Е.А., 2013. – С. 359-362.

30. Лопатич Р.В. Модель формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Модернізація загальної та професійної освіти в умовах глобального світу : матеріали  Всеукр. наук.-практ. конф.,  Запоріжжя, 22-23 березня 2013 р. : тези доповідей. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – С. 204-206.

31. Лопатич Р.В. Сучасний стан розробленості проблеми формування логічної культури майбутніх учителів / Р.В. Лопатич // Психологічно-педагогічні та політичні проблеми у трансформаційних процесах українського суспільства : матеріали 1-ой Всеукр. наук.-практ. конф., Кременчук, 22-24 лютого 2012 р. : тези доповідей. – Кременчук : КрНУ, 2012. – С. 54-55.

32. Лопатич Р.В. Деякі шляхи формування логічної культури як стратегії у майбутніх учителів іноземної мови / Р.В. Лопатич // Актуальні проблеми і перспективи розвитку вищої освіти в Україні : матеріали V наук.-практ. конф., Кіровоград, 26 листопада 2005 р. : тези доповідей. – Кіровоград : КІК СПУ «ПА».− НРЦ. – 2005. – С. 34.

Навчально-методичні матеріали

33. Лопатич Р.В. Навчальний посібник з домашнього читання Ottokar Domma „Vom braven Schüler Ottokar“: мет. посіб. [для студ. 1-3 курсів факультету іноземних мов] / Р.В. Лопатич. – Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2016.  – 60 с.

34. Лопатич Р.В. Аудіювання: завдання, вправи, диктанти: мет. рек. [для студ. 1-3 курсів факультету іноземних мов] / Р.В. Лопатич. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – 38 с. 

35. Лопатич Р.В. Формування логічної культури на комунікативно-орієнтованому занятті: метод. рек. [для студ. 1-2 курсів факультету іноземних мов] / Р.В. Лопатич. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2014. – 24 с.

36. Лопатич Р.В. Характер, зовнішність та почуття людини: мет. рек. [для студ. 1курсу факультету іноземних мов] / Р.В. Лопатич. – Кривий Ріг : КДПУ, 2010. – 37 с.

3770

 

Статті в наукових фахових виданнях

3769

Нещодавно в Києві пройшла міжнародна наукова конференція «CLILIG в Україні предметно-мовне інтегроване навчання німецькою мовою: можливості, переваги та задачі», організована Гете-Інститутом в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України з метою інформування про новітні розробки щодо інтеграції предметно-мовного навчання в підготовці вчителів іноземної мови та в школі. Серед учасників конференції (директорів шкіл, керівників кафедр, викладачів та вчителів) були й старші викладачі кафедри німецької мови та літератури з методикою викладання Мархева О. Є. та Чорна О. В.

Як зауважила заступник директора та керівник мовного відділу Goethe-Institut в Україні Сюзанне Беккер, зібрання було скликано задля ознайомлення з прикладами успішного використання методики CLILIG в різних європейських країнах та з вимогами, які ставить освіта перед майбутніми вчителями щодо викладання фахових дисциплін та іноземних мов.

Доповідачі з різних країн Європи, зокрема Д-р Каталін Аркоссі (емерт-професо університету ім. Лоранда Етвеша, Будапешт, Угорщина), Ернст Ендт (консультант сектору «Мова та освітня політика» при Goethe-Institut м. Мюнхен, Німеччина), Д-р. Хайке Ролль (професор інституту німецької мови як другої іноземної при університеті Дуйсбург-Ессен, Німеччина), Д-р. Франка Квартапелле (Державний університет м. Мілан, Італія), Нійолія Буйновская (доцент Вільнюського педагогічного університету, Литва) та багато інших поділилися досвідом поєднання фахового та мовного інтегрованого вивчення так званих предметів MINT.

1 Коллаж                2 Коллаж

Також до уваги учасників було представлено пілотні проекти предметно-мовного інтегрованого навчання німецькою мовою за участі пар «вчитель-предметник – вчитель німецької мови», що було реалізовано в українських школах. Серед шести тандемів були й представники Кривого Рога, Ніна Самойлова та Віра Голобородько, вчителі КГТЛ № 129, що вдвічі приємно, оскільки нашу кафедру з ліцеєм поєднує тривала плідна співпраця.

Конференція завершилась цікавою та корисною дискусією щодо оцінювання досягнень учнів за умов використання методики CLILIG, під час якої учасники мали можливість ближче познайомитися один з одним, налагодити контакти, що можуть у майбутньому стати основою більш тісних міжнародних ділових зв’язків.

2866
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31