Коваленко О.О.
- Формування лексичної компетенції учнів з теми «Природа. Погода. Подорож» на уроках німецької мови.
- Формування лексичної компетенції учнів за допомогою комунікативних та не комунікативних вправ на уроках німецької мови.
- Можливості семантизації у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках німецької мови.
- Формування активного та пасивного словникового запасу учнів шляхом оволодіння різними способами словотворення.
Карпюк В.А.
- Фразеологізми з соматичним компонентом як засіб удосконалення лексичної компетентності учнів старших класів на уроках німецької мови.
- Рольова гра як ефективний методичний прийом навчання діалогічного мовлення у початковій школі.
- Використання методів проектів у навчанні говоріння на уроці німецької мови у середній школі.
- Формування міжкультурної компетенції на базі сучасних інформаційно-комунікативних технологій на уроках німецької мови.
- Використання сучасних комп`ютерних технологій в процесі формування граматичних навичок на уроці німецької мови.
- Тестування як засіб оцінювання та контролю досягнень учнів на уроці німецької мови.
Мархева О.Є.
- Використання сучасних технологій у процесі формування іншомовної фонетичної компетентності учнів середньої школи .
- Формування умінь і навичок діалогічного мовлення на середньому етапі навчання німецької мови.
- Формування лексичної компетентності учнів середньої школи на основі аутентичних текстів.
- Формування країнознавчої компетентності учнів середньої школи на основі відео з Youtube.
- Формування лексичної компетентності учнів середньої школи за допомогою мобільних за стосунків.
- Розвиток навичок аудіювання в учнів середньої школи на уроках німецької мови.
Лопатич Р.В.
- Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках німецької мови.
- Реалізація лінгвокраїнознавчого підходу під час навчання німецької мови.
- Комунікативні ігри на уроках німецької мови під час формування мовленнєвої компетенції.
- Засоби формування лексичних навичок на уроках німецької мови.
- Розвиток навичок креативного мислення на уроках німецької мови під час формування писемного мовлення школярів старших класів.
- Формування фонетичних навичок на початковому етапі вивчення німецької мови.
- Формування навичок діалогічного мовлення на уроках німецької мови у середній школі.
- Формування навичок усного мовлення під час вивчення німецької мови.
- Формування писемного мовлення учнів старших класів на уроках німецької мови.
Чорна О.В.
- Навчання техніки читання німецькою мовою на початковому етапі в загальноосвітній школі.
- Формування компетентності в читанні німецькою мовою учнів середньої ланки загальноосвітньої школи шляхом підвищення підвищення їх мотивації.
- Застосовування різних стратегій читання для формування компетентності в читанні на урока німецької мови в загальноосвітній школі.
- Методичні підходи до оволодіння вмінням створювати писемний текст на урока німецької мови в загальноосвітній школі.
- Формування іншомовної мовленнєвої компетентності в письмі на уроках німецької мови шляхом створення системи вправ.
- Розробка системи вправ для формування навичок вживання засобів міжфразовогозв’язку в процесі формування іншомовної мовленнєвої компетентності в письмі.
Устінова В.О.
- Рольова гра як спосіб актуалізації учбової діяльності учнів на уроках іноземної мови.
- Формування комунікативної компетенції учнів на уроках іноземної мови.
- Розвиток навичок монологічного мовлення на уроках німецької мови в старших класах.
- Читання як засіб вдосконалення знань з німецької мови.
- Особливості навчання аудіювання на різних ступенях вивчення німецької мови.
- Сучасні тенденції в методиці викладання іноземних мов в Україні.
- Роль самостійної роботи у формуванні комунікативної компетенції учнів.
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 1330
1. Тяговська Ольга Сергіївна
«Світоглядно-філософський потенціал творів Інгеборг Бахман та його мовна репрезентація»
Керівник – доктор пед. наук, проф., Гаманюк В. А.
2. Філоненко Юлія Дмитрівна
«Лінгво-креативний потенціал мови творів О. Хойзера та Е. Кестнера»
Керівник – к. філ. наук., доц., Мельничук Г. М.
3. Користова Кристина Семенівна
«Особливості перекладу реалій з лінгвокульторологічною специфікою (на матеріалі німецької казки)»
Керівник – к. пед. наук, доц., Карпюк В. А.
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 791
Лопатич Р.В.
- Німецькі фразеологізми з гастрономічним компонентом, їх структурно-семантичні особливості
- Фразеологічні одиниці із топонімічним компонентом: структурно-семантичний та функціональний аспекти
- Соматичні фразеологізми на позначення характеру людини (структурно-семантичний аспект)
- Фразеологічні одиниці із соматичним компонентом: структурно-семантичний та функціональний аспекти
- Фразеологічні одиниці з компонентом «dasHerz» як засіб вираження емоційного стану людини(структурно-семантичний аспект).
- Прислів’я та приказки на позначення емоцій людини в сучасній німецькій мові (структурно-семантичний аспект).
Устінова В.О.
- Рольова гра як спосіб актуалізації учбової діяльності учнів на уроках іноземної мови.
- Формування комунікативної компетенції учнів на уроках іноземної мови.
- Розвиток навичок монологічного мовлення на уроках німецької мови в старших класах.
- Читання як засіб вдосконалення знань з німецької мови.
- Особливості навчання аудіювання на різних ступенях вивчення німецької мови.
- Сучасні тенденції в методиці викладання іноземних мов в Україні.
- Роль самостійної роботи у формуванні комунікативної компетенції учнів.
Чорна О.В.
- Діалекти нижньонімецького субареалу.
- Діалекти середньонімецького субареалу
- Діалекти верхньонімецького субареалу
- Гендерна нейтральність у німецькій мові
- Особливості словотвору складних іменників сучасної німецької мови
- Словотвірна контамінація в сучасній німецькій мові.
Мархева О.Є.
- Неологічна лексика в мові німецької реклами
- Особливості гендерної диференціації у німецькій мові
- Особливості термінологічної лексики німецької мови
- Канакська мова як особливий різновид сленгу сучасної Німеччини
- Особливості утворення та функціонування неологізмів німецької мови на позначення моди та стилю (на матеріалі глянцевих видань)
- Особливості вербалізації концепту «свобода» у сучасній німецькій мові
- Особливості вербалізації концепту «справедливість» у сучасній німецькій мові
- Особливості вербалізації концепту «дружба» у сучасній німецькій мові
- Особливості вербалізації концепту «гідність» у сучасній німецькій мові
- Особливості вербалізації концепту «щастя» у сучасній німецькій мові
Коваленко О.О.
- Структурно-семантичні особливості фразеологізмів німецької мови з назвами частин тіла людини.
- Структурно-семантичні особливості фразеологізмів німецької мови з назвами тварин.
- Абревіація як спосіб утворення нових слів у німецькій мові.
- Використання суфіксів у створенні прикметників в німецькій мові.
- Способи субстантивації в німецькій мові.
- Субстантивація прикметників як спосіб словотворення в сучасній німецькій мові.
- Субстантивація інфінітива як спосіб словотворення в німецькій мові.
Карпюк В.А.
- Лексико-семантичні особливості перекладацьких помилок у процесі перекладу.
- Труднощі перекладу на українську мову англо-американських запозичень у ЗМІ Німеччини.
- Особливості перекладу конотативно забарвленої лексики на матеріалі ЗМІ.
- Прислів'я та приказки з компонентом «кольороназва» в сучасній німецькій мові
- Запозичення та особливості їх відтворення при перекладі
- Власні імена, їх семантичне та функціональне відображення у перекладі німецьких казок.
Мельничук Г.М.
- Назви продуктів як базис словотвору в сучасній німецькій мові.
- Прикметники-інтенсифікатори в сучасній німецькій мові: структурно-семантичний аспект.
- Фразеологізми тематичної групи «Мистецтво» в сучасній німецькій мові: структурно-семантичний аспект.
- Фразеологізми сучасної німецької мови з компонентом-топонімом: структурно-семантичний аспект.
- Кулінарні метафори сучасної німецької мови: структурно-семантичний аспект.
- Структура та функції скорочень у сучасній німецькій мові (на матеріалі текстів німецькомовної преси).
- Структурно-семантичні особливості звуконаслідувальної лексики сучасної німецької мови.
- Структурно-семантичні особливості німецьких складних прикметників із субстантивним компонентом.
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 798
Теми кваліфікаційних завдань студентів першого року навчання спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова та література німецька):
№ п/п |
ПІБ студента |
Тема роботи |
Науковий керівник |
1 |
Чупла Влада Юріївна |
Формування іншомовної комунікативної компетентності на уроках німецької мови на основі автентичних матеріалів (народних і літературних загадок) |
Ст.викладач, к.пед.наук Чорна О.В. |
2 |
Кривенко Владислав Едуардович |
Розробка комплексу завдань для перевірки лексичної компетенції учнів старших класів з теми «die Reise» |
Ст.викладач, к.пед.наук Коваленко О.О. |
3 |
Шульга Валерія Сергіївна |
Структура, семантика та функціонування складних іменників у сучасній німецькій мові |
Ст. викладач, к.пед.наук Устінова В.О. |
4 |
Бойко Анна Андріївна |
Прислів’я та приказки як засіб розширення словникового запасу в учнів 6-8 класів |
Викладач Хорошилова Н.В. |
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 762
На засіданні кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання від 19 листопада 2019 року були затверджені теми магістерських робіт студентів першого року навчання спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова та література німецька).
№ п/п |
ПІБ студента |
Тема роботи |
Науковий керівник |
Рецензент, консультант |
1. |
Тютюник Олена Віталіївна |
Метафори-композити як засіб номінації та характеристики особи в сучасній німецькій мові |
Доц., к.філол.н. Мельничук Г.М. |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
2. |
Алхімченкова Анастасія Михайлівна |
Лінгвокреативий потенціал сучасної жіночої прози на матеріалах творів S. Fröhlich |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
|
3. |
Кірієнко Анастасія Олегівна |
Структурно-семантичні особливості неологізмів, запозичених у медіа сфері сучасної німецької мови |
Доц., к.п.н. Карпюк В.А. |
Доц., к.філол.н. Луценко Л.О |
4. |
Дудіц Ірина Русланівна |
Особливості вираження концепту «любов» у піснях сучасних німецьких виконавців |
Ст.викладач, к.п.н. Мархева О.Є. |
Доц., к.філол.н. Луценко Л.О |
5. |
Дербас Валерія Валеріївна |
Структурно-семантичні особливості мовних одиниць лексико-семантичного поля «час» у німецькій мові |
Ст.викладач, к.п.н. Лопатич Р. В. |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 709
Науковий керівник – к.пед.н., ст.викл. Чорна Ольга Володимирівна
- Колороніми у фразеологізмах на позначення почуттів
- Словотвірний аспект новоутворень сфери телекомунікації
- Телескопія як засіб словотвору в сучасній німецькій мові
- Стилістика німецьких прислів’їв і приказок
Науковий керівник – к.пед.н., ст.викл. Лопатич Рита Володимирівна
- Фразеологічні одиниці з компонентом «das Herz» як засіб вираження емоційного стану людини (структурно-семантичний аспект).
- Прислів’я та приказки на позначення людських відносин у німецькій мові (структурно-семантичний аспект).
- Фразеологізми з компонентом «частини тіла» на позначення характеру людини (структурно-семантичний аспект).
- Засоби вираження комічного у творі О.Домма «Der brave Schüler Ottokar»
- Структурно-семантична характеристика прислів’їв та приказок на позначення емоцій людини в сучасній німецькій мові.
- Зоонімічні фразеологічні одиниці на позначення зовнішніх рис людини та їх структурно-семантична характеристика.
- Структурно-семантичні особливості фразеологізмів з зоонімічним компонентом на позначення характеру людини.
Науковий керівник – к.філолог.н., доц. Мельничук Галина Миколаївна
- Структура та функції скорочень у сучасній німецькій мові (на матеріалі текстів німецькомовної преси).
- Фразеологізми з флористичним компонентом: структурно-семантичний аспект.
- Структурно-семантичні особливості звуконаслідувальної лексики сучасної німецької мови.
- Структурно-семантичний аспект дієслів сприйняття в сучасній німецькій мові
- Структурно-семантичні особливості німецьких складних прикметників із субстантивним компонентом.
- Структурно-семантичні та функціональні особливості прикладки в німецькій мові.
- Фразеологізми з компонентом «одяг»: етимологічний та структурно-семантичний аспекти.
- Лексика теми «Школа» в романі Frau Freitag „Chill mal, Frau Freitag: Aus dem Alltag einer unerschrockenen Lehrerin“.
- Структурно-семантичні особливості фразеологізмів німецької мови з назвами предметів побуту.
Науковий керівник – к.пед.н., ст.викладач Мархева Оксана Євгенівна
- Використання суфіксів у створенні емоційно-забарвлених іменників в німецькій мові
- Особливості гендерної диференціації у німецькій мові
- Особливості термінологічної лексики німецької мови
- Канакська мова як особливий різновид сленгу сучасної Німеччини
- Особливості утворення та функціонування неологізмів німецької мови на позначення моди та стилю (на матеріалі глянцевих видань)
Науковий керівник – к.пед.н., ст.викладач Карпюк Валентина Андріївна
- Складні іменники у сучасній німецькій мові для позначення людини
- Роль метафори у сучасних рекламих німецьких та українських текстах
- Лінгвокультурні особливості німецької казки.
- Aнтиприслів'я - гумористичні варіанти до теми "FRAU, LIEBE, KLEIDER"
Науковий керівник – к.пед.н., доцент Устінова Вікторія Олександрівна
- Лінгвістичні фактори появи неологізмів у сучасній німецькій
- Способи заперечення в сучасній німецькій мові
- Функції німецьких прикметників в художніх текстах
- Відображення емоцій людини у фразеологічних одиницях сучасної німецької мови
- Особливості перекладу рекламних текстів і слоганів німецькою мовою
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 1521
На засіданні кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання від 08 листопада 2018 року затвердженно теми магістерських робіт студентів першого року навчання спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова та література німецька).
№ п/п |
ПІБ студента |
Тема роботи |
Науковий керівник |
Рецензент, консультант |
1. |
Барабаш Яна Ігорівна |
Особливості мовної репрезентації концепту «Freiheit» - «Свобода» у німецькій та українській мовах |
Проф., д.п.н. Гаманюк В.А. |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
2 |
Кривко Анна Олександрівна |
Особливості сприйняття концепту «Sicherheit» - «безпека» у німецькій та українській лінгвокультурах |
Ст.викладач, к.філол.н. Луценко Л.О. |
|
3 |
Соломка Ольга Яківна |
Лексико-синтаксичні особливості мови роману I. Keun «Das Mädchen, mit dem die Kinder nicht verkehren durften» |
Доц., к.філол.н. Мельничук Г.М. |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
4 |
Конопатенко Олена Сергіївна |
Структурно-семантичні та функціональні особливості молодіжної мови (на матеріалі німецької молодіжної преси та літератури) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
|
5 |
Антонова Вероніка Георгіївна |
Особливості перекладу молодіжної лексики з соціолінгвістичним компонентом на матеріалі німецької молодіжної преси |
Ст.викладач, к.філол.н. Луценко Л.О |
|
6 |
Вітюк Єлизавета Олегівна |
Фразеологічні одиниці як засіб вираження емоційного стану людини (структурно-семантичний аспект) |
Доц., к.п.н. Карпюк В.А. |
Ст.викладач, к.філол.н. Луценко Л.О |
7 |
Медведєва Ганна Едуардівна |
Структурно-семантична організація німецьких рекламних текстів |
Ст.викладач, к.п.н. Лопатич Р. В. |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
8 |
Каліночкіна Дар’я Русланівна |
Лексикосемантичне поле «подяка» в сучасній німецькій мові |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 611
На засіданні кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання від 5 лютого 2019 року затвердженно теми кваліфікаційних завдань студентів першого року навчання спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова та література німецька).
№ п/п |
ПІБ студента |
Тема роботи |
Науковий керівник |
1. |
Плетньова Ірина Геннадіївна |
Вивчення мови художнього твору на уроках світової літератури |
Ст.викладач, к.пед.наук Чорна О.В. |
2 |
Третяк Юлія Сергіївна |
Формування лексичної компетенції засобами ІКТ на уроках німецької мови |
Ст.викладач, к.пед.наук Чорна О.В. |
3 |
Єрохін Станіслав Володимирович |
Казка на уроці іноземної мови як один із засобів формування граматичної компетентності школярів |
Доц., к.пед.наук Устінова В.О. |
4 |
Демченко Юлія Олегівна |
Розвиток іншомовної комунікативної компетенції учнів старшої школи методом навчання у співпраці |
Ст.викладач, к.пед.наук Мархева О.Є. |
5 |
Гнєтньов Олександр |
Розвиток навичок аудіювання учнів старшої школи за допомогою ІКТ |
Ст.викладач, к.пед.наук Мархева О.Є. |
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 542
Теми кваліфікаційних робіт студентів групи НАФ–м
(кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання)
2017-18 н. р.
№ п/п |
ПІБ студента |
Тема роботи |
ПІБ наукового керівника |
1. |
Бойко Катерина Володимирівна |
Особливості зображення німецької дійсності у політико-сатиричній поємі «Німеччина зимова казка» Г. Гейне Форма: презентація |
Хорошилова Н. В. викладач |
2. |
Джіошвілі Ніна Дмитрівна |
Розробка комплексу завдань для перевірки лексичної компетенції учнів старших класів з теми «Харчування» Форма: презентація |
Коваленко О. О. к.п.н., ст. викладач |
3. |
Лагута Анастасія Леонідівна |
Формування лексичної компетенції студентів на основі прислів’їв та приказок Форма: презентація |
Мархева О. Є. к.п.н., ст. викладач |
4. |
Снігова Олександра Володимирівна |
Дидактична гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови у початкових класах Форма: презентація |
Устінова В. О. к.п.н., доцент |
5. |
Серікова Вікторія Олександрівна |
Формування граматичної компетенції на основі прислів’їв та приказок німецької мови Форма: презентація |
Лопатич Р. В. к.п.н., ст.викладач |
6. |
Шуміло Надія Едуардівна |
Розвиток навичок написання творів визначеної тематики німецькою мовою Форма: презентація |
Чорна О. В. к.п.н., ст. викладач |
7. |
Фока Деніс Сергійович |
Розвиток навичок, вмінь аудіювання в процесі вивчення іноземної мови в середніх класах. Форма: презентація |
Дрогайцев О.І. к.п.н., доцент |
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 416
- Мовна репрезентація концепту « щастя» у німецькій і українській лінгвокультурах
- Вербалізація концепту «студент» у німецькій і українській лінгвокультурах
- Проблема внутрішнього конфлікту «другого покоління» у романі Бернхарда Шлінка «Читець»
- Перекладацькі трансформації у процесі перекладу фразеологічних одиниць.
- Засоби вираження гумору та іронії у творах О. Домма
- Автор: Кафедра німецької мови і літератури з методикою викладання
- Перегляди: 231
Сторінка 2 із 2