Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

IMG a581a285f52d2077ddc8f44c80875050 V

11 вересня 2019 року на базі Криворізького державного педагогічного університету за участі кафедр практичної психології (проф. Мірошник З.М., доц. Шестопалова О.П., доц. Бондар К.М.) та кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи (доц.Шимко І.М.), завідувача навчально-методичного відділу доц. Мальченко С.Л. відбувся навчальний семінар з питань доступності ітолерантності суспільства до проблем осіб з інвалідністю та з питань соціального захисту і забезпечення прав людей з інвалідністю «Діти з аутизмом у школі та дитячому дошкільному закладі. Роль і задачі асистента вчителя в інклюзії дітей з аутизмом».

IMG 67b615f898b3ba6f81f6c2ebbc641c35 V

Ініціатором стала Громадська організація інвалідів “ Товариство допомоги дітям з аутизмом "Особливе дитинство" і Українська асоціація поведінкових аналітиків. Речниками семінару були Мігульова Світлана Володимирівна, поведінковий психолог, спеціаліст АВА-терапії та Лілія Ликова асистент вчителя, поведінковий психолог. Зокрема планом семінару були: 

  1. Складання індивідуального плану розвитку дитини з особливими освітніми потребами, а також з аутизмом методом прикладного аналізу поведінки АВА в інклюзивну освітньому просторі.
  2. Формування цілей на основі стандартизованих тестів VB-MAPP і ABLLS-R в рамках прикладного аналізу поведінки.
  1. Методи збору інформації в рамках прикладного аналізу поведінки про навички дитини, заповнення тестів та інтерв'ю, заснованих на VB-MAPP і ABLLS-R.
  2. Що таке адаптована програма навчання і паралельний навчальний план.
  3. Чому програма будується під кожну дитину індивідуально, чому не можна складати єдину програму розвитку, відповідну діагнозу дитини або її віку.IMG b1712124454c1dbee8738b8553df213b V
  4. Визначення навичок комунікації, виконання інструкцій, ігрових, соціальних, навичок мови і вимова звуконаслідування на основі VB-MAPP і ABLLS-R.
  5. Які навички можна формувати в індивідуальному форматі, а які в загальному класі або групі на інклюзії?
  6. Співпраця з батьками, складання інтерв'ю для батьків, формування запиту від батьків.
  7. IMG 8add77dc12f64e6bf74e10e499698f87 V

З боку міста головним організатором виступив Департамент освіти та науки КМР (Бородавка О.М.).

 

8552
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Вересень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30