23 жовтня відбувся вступний семінар проекту "Підтримка інклюзивної освіти у м.Кривий Ріг" за сприяння Німецького товариства міжнародного співробітництва Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH тренерами-експертами Оленою Шестопаловою, Катериною Бондар на базі #StudHub. Темою була супервізія організаційних впливів у в структурі продуктивного й непродуктивного педагогічного спілкування.
Метою семінару було навчання членів групи з роботи з цілями індивідуального плану розвитку (ІПР) дитини: робота з інструментами підготовки кейса. Схема чи план роботи для дитини в межах інклюзивної освіти у шкільному освітньому просторі. Учасники семінару здійснювали аналіз факторів середовища - формування навичок складання розкладу для дитини, облік сенсорних потреб і переваг. Навчання схемою введення шкільних правил для дитини.
Освоювалась специфіка виконання спостережень в класі. Робота з модифікацією матеріалів уроку: підготовка уроків виносяться як кейс. Робота з модифікаціями оцінювання.
Фіксація поведінки дитини: вияв мотиватора, методики попередження, стратегії навчання без помилок, розклад заохочень, використання підказок, зміна завдань, зміна підказок (antedcedent package).
Презентації: завантажити
Посилання на опитування: