Школа молодіжного лідерства «Прояв» повними обертами розпочала сьогодні свою роботу. В цьому році учасниками стали студенти з м.Хмельницький, м.Дніпро, м.Київ, м.Кривий Ріг. Кафедра виступила розробником посібника для проекту (проф.Мірошник З.М., доц.Шестопалова О.П.. доц.Чаркіна О.А., доц.Бондар К.М.).
Проект здійснюється за підтримки фонду "Містки громадської активності". В рамках договору співпрації між установами з Інституту соціальної та політичної психології НАПН України запрошено проф., член.кор, д.психол.н. Л.А.Найдьонову в якості спікера проекту.
Другу серію тренінгів ПроЯв відкрив тандем психологів: Любові та Михайла Найдьонових - представників Київської школи науковців Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.
Вони – це яскравий приклад того, як подружня пара може ефективно працювати у сфері наукових досліджень. Михайло та Любов поставили сьогодні перед собою непросту мету – представити власну монографію «Формування системи рефлексивного управління в організаціях». Основні поняття, на яких пара на першому тренінгу вирішила акцентувати увагу: поняття стереотипів та рефлексії. Михайло, який яскраво самопрезентував себе, доступно пояснив аудиторії на наглядному прикладі природу стереотипів, як феноменів недоліків попередніх знань.
Багато уваги приділялося тому, як сучасний глобальний інформаційний простір чинить вплив на формування цих самих стереотипів, а також на виникнення в людей недоліків у їх мисленнєвих здатностях. Якщо на першому тренінгу робота проводилася у рухливій формі, то на другому учасником пропонувалося задіяти замість тіла власний розум, щоб осягнути матеріал та набути нових знань.
Друга частина тренінгу була репрезентована дружиною Михайла – Любов’ю, яка у доступній формі, з використанням візуальних матеріалів пояснювала концепцію «соціального капіталу», презентувала сайт, де можна ознайомитися з матеріалами вчених-тренерів, а також на актуальних прикладах продемонструвала, які маніпуляції можуть використовуватися в інформаційному просторі задля «промивки мізків» звичайних користувачів засобів масової інформації. Останні хвилини тренінгу проходили у формі прес-конференції, де учасники вільно задавали питання, які знайшли особливого відгуку в їх думках.