21 вересня 2020 року студенти І, ІІ та ІІІ курсів спеціалізації «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» прослухали відкриту лекцію PR-менеджера компанії «ArricanoGroup» Олени Обухівської.
Інтерактивна лекція, організована зав. кафедри соціології та масових комунікацій, канд. соціол. наук, доц. І. В. Грабовець, мала назву «Про інструменти популярності». Доповідачка почала свою розповідь з ознайомлення присутніх із сильними сторонами відомих історичних постатей, які були успішними та популярними в тій чи іншій галузі. До переліку цих особистостей потрапили П. Зюскінд, Платон, Гегель, З. Фройд.
Пані Олена запропонувала студентам провести невеличку дискусію стосовно вибору тем для самостійного створення піару. «Якщо ви забажаєте створити щось новеньке, але не знатимете, з чого почати, просто зверніться до класики, додайте свої ідеї та інтерпретуйте зміст – і ваша робота буде успішною», – зазначила PR-менеджер.
Після жвавої дискусії гостя ознайомила присутніх із відомими особистостями у сфері реклами та їхніми PR-кейсами, навівши чимало цікавих прикладів. Найбільший інтерес викликали розповіді про Айві Лі, який започаткував практику використання прес-релізів (основного інструменту взаємодії з журналістами), та Девіда Огілві, який створив книгу про те, якою має бути реклама. «У кожного бренду чи товару є свої конкурентні переваги. Для того, щоб збільшити попит на товар чи бренд, необхідно дібрати слоган, який підкреслює певну характеристику. Якщо раніше надавали перевагу довгим слоганам, то зараз він має складатися з двох або навіть одного слова», – додала Олена Обухівська.
Здобувачам вищої освіти було запропоновано ознайомитися з основними видами та цілями PR-стратегії, PEST-аналізом (як інструментом виявлення змін) та SWOT-аналізом. Лекторка продемонструвала алгоритм аналізу успішності закладу вищої освіти на прикладі одного з університетів нашої країни й запропонувала майбутнім медіафахівцям вдома зробити власний аналіз успішності КДПУ, спираючись на здобуті під час зустрічі знання.
На завершення заходу лекторка розповіла студентам про PR-кейси в ТРЦ, створені компанією, в якій вона працює, надала рекомендації щодо створення авторського бренд-контенту, а також представила дослідження Havas «Як змінилося ставлення до продавців?».
Під час лекції панувала атмосфера зацікавленості, прагнення дізнатися більше та поділитися власними думками із фахівцем. Студентка І курсу Катерина Смірнова розповіла про свої враження: «Нам, майбутнім працівникам сфери масових комунікацій, було дуже цікаво й корисно послухати такого професіонала у сфері PR-менеджменту, як Олена Обухівська. Щиро вдячна за знання й сподіваюся на нові зустрічі!».
Дякуємо за можливість долучитися до професійного спілкування з актуальної теми сучасності!