Сьогодні одним із популярних трендів вищої освіти є організація й проведення гостьових лекцій. 12 листопада 2020 року кафедра дошкільної освіти КДПУ підготувала вже другу гостьову зустріч із видатною професоркою Л. І. Зайцевою.
Активне впровадження лекцій такого характеру в освітній процес ЗВО, перш за все, сприяє виконанню положення Закону України «Про вищу освіту», зокрема щодо реалізації у сфері вищої освіти принципу міжнародної інтеграції та інтеграції системи вищої освіти України в Європейський освітній простір, а по-друге, дає можливість зберегти та примножити основні наукові здобутки.
Кафедра дошкільної освіти на чолі із завідувачкою, д-ром пед. наук, професоркою О. В. Ковшар уже не вперше застосовує такі форми роботи, адже інтерактивне спілкування із фундаторами сучасної дошкільної освіти в Україні сприяє професійному зростанню майбутніх спеціалістів.
«Варто зазначити, що ми добре знайомі із Л. І. Зайцевою тому, що під час лекційних, практичних і семінарських занять ми вивчали її наукову творчість, опрацьовували авторські технології, спиралися на її праці під час написання курсових і дипломних робіт. Для нас це знакова подія – познайомитися особисто із Ларисою Іванівною. Саме тому ми очікуємо задоволення від навчання й співпраці», – наголошує Олена Вікторівна.
Професорка, авторка понад 100 наукових публікацій Лариса Іванівна Зайцева стала запрошеною лекторкою в Zoom-конференції 12 листопада. Науковиця презентувала студентам свою авторську технологію математичного розвитку дошкільників. Свій виступ вона поділила на такі підпункти: технологічний підхід до навчання дітей дошкільного віку математики й дидактична технологія «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».
Гостя представила нове бачення актуальних проблем розвитку дошкільної освіти України. Студенти-бакалаври, магістранти й викладачі кафедри мали змогу переосмислити своє сприйняття питань цієї теми. Упродовж усієї лекції тривало активне спілкування на суб’єкт-суб’єктному рівні, що сприяло створенню теплої та творчої атмосфери освітнього процесу.