Уміння самовдосконалюватися й впроваджувати новітні практики – характерна особливість Криворізького педагогічного. Це знаходить своє підтвердження під час обговорень освітніх програм.
Нещодавно, 31 березня 2021 року, на базі прес-центру КДПУ відбулося обговорення освітньої програми за спеціальністю 054 Соціологія «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами».
На цьому заході зібралися всі зацікавлені сторони, включаючи першу проректорку, доцентку О. А. Остроушко; гарантку освітньої програми, старшу викладачку О. О. Комарову; професорсько-викладацький склад кафедри соціології та масових комунікацій на чолі з завідувачкою кафедри І. В. Грабовець; представників прес-центру КДПУ на чолі з керівницею М. В. Варданян; головну редакторку інформаційного порталу «Перший Криворізький» С. М. Скибу; керівницю відділу консалтингу та маркетингових досліджень КП «Інститут розвитку міста» О. В. Лаже й здобувачів освіти за даною спеціальністю.
«Освітня програма за спеціальністю 054 Соціологія «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» є унікальною для нашої країни, адже жоден заклад вищої освіти не здійснює підготовку за такою освітньою програмою. Під час її створення ми насамперед враховували регіональні особливості й затребуваність таких фахівців на ринку праці. Зараз, коли перший набір студентів є вже третьокурсниками, ми можемо реально оцінити результативність цієї освітньої програми, визначити її перспективи й встановити новий вектор для її поліпшення з урахуванням освітніх потреб самих студентів», – наголошує перша проректорка О. А. Остроушко.
Під час зустрічі запрошені сторони мали змогу висловити свої думки щодо побудови освітньої програми, теоретичного наповнювання курсів, переліку вибіркових дисциплін, практичної підготовки майбутніх соціологів відповідно до сучасних вимог ринку праці тощо. Крім цього, студентка ІІ курсу Валерія Лаврентьєва розробила й представила анкету для здобувачів освіти, присвячену задоволеністю/незадоволеністю матеріально-технічною базою університету. Студенти ІІІ курсу Аліна Дуднік і Владислав Гонець підкреслили важливість практичної складової програми, а стейкголдери надали свої рекомендації щодо її реалізації.
Наприкінці зустрічі були підведені підсумки всіх питань, які розглядалися. Викладачі кафедри соціології та масових комунікацій взяли до уваги всі ключові аспекти, на які варто звернути увагу під час чергового оновлення освітньої програми.