
Студентське життя – це період професійного становлення, накопичення досвіду й знань. Успішність опанування навчального матеріалу безпосередньо залежить від результатів складання екзаменаційної сесії.

10 січня 2020 року на факультеті дошкільної і технологічної освіти відбувся екзамен із дисципліни «Теорія і методика передшкільної освіти». Вільне володіння теоретико-методичною базою спеціальності є актуальним як для майбутніх науковців, так і для фахівців із дошкільної освіти.

«У курсі «Теорія і методика передшкільної освіти» важливим є аналіз наукових підходів до вивчення проблеми наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Ми розглядаємо практичні аспекти реалізації принципу наступності, щоб створити для дитини цілісне освітнє середовище. Магістрантам необхідно знати шляхи реалізації цього принципу, щоб продовжити реформування галузі відповідно до концепції Нової української школи», – розповідає екзаменаторка, д. пед. н., завідувачка кафедри дошкільної освіти проф. О. В. Ковшар.

Традиційно на підготовку відводилося 30 хвилин. Кожен студент отримував екзаменаційний білет, який складався з двох теоретичних питань і одного практичного завдання – педагогічної ситуації або задачі. Допуском до екзамену була наявність усіх самостійних робіт.

«Ця дисципліна виявилася для мене дуже цікавою протягом усього періоду навчання. На практичних заняттях ми розглядали проблемні запитання, дискутували, знаходили істину. Саме тому я з легкістю відповіла на всі питання білету», – ділиться враженнями магістрантка Ольга Бедринець.

Критерії оцінювання були визначені на початку семестру. Усі студенти серйозно поставилися до екзаменаційного випробування й ретельно готувалися до іспиту. Кожен отримав об’єктивну оцінку, яка повністю відповідала рівню оволодіння програмним матеріалом.
Вітаємо майбутніх фахівців із успішним складанням чергового екзамену!










