Дистанційна робота учасників освітнього процесу у самому розпалі. Викладачі кафедри педагогіки спрямовують свої зусилля не тільки на викладання нового матеріалу студентам, а й на професійне самовдосконалення.
Головне завдання, яке постало перед викладацьким складом кафедри педагогіки – адаптація навчальних програм до особливостей навчання в умовах карантину з використанням інформаційно-комунікативних технологій. Це передбачає розробку методичних практичних занять, питань для самоконтролю, матеріалів для творчих завдань, а також безпосередню взаємодію зі студентською молоддю на різних онлайн-платформах.
Для підтримки свого професійного рівня досвідчені педагоги готували наукові статті й тези. За період дистанційного режиму роботи вони взяли участь у багатьох міжнародних науково-практичних конференціях, що засвідчило якість роботи членів кафедри.
Важливим напрямком методичної роботи науково-педагогічних працівників стала підготовка акредитаційної справи. Правильність, чіткість, послідовність – основні характеристики цієї діяльності. Крім цього, без уваги не залишилися майбутні педагоги – аспіранти. Викладачі кафедри постійно підтримують їх і спрямовують перші кроки молодих науковців.