img33

Професіоналізм викладачів Криворізького педагогічного визначається не тільки фаховою обізнаністю й умінням подавати інформацію, а й активною науковою діяльністю. Викладацький склад кафедри дошкільної освіти взяв участь у міському науково-методичному онлайн-семінарі «Тьюторський супровід особистісного розвитку дитини передшкільного віку в умовах інклюзії».

img34

Головна мета заходу полягала у визначенні ролі та завдань педагога-тьютора в процесі супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії, формуванні основних професійних векторів роботи педагога-тьютора з дітьми з особливими освітніми потребами, батьками, з іншими фахівцями в умовах інклюзивної дошкільної освіти.

img51

Приймаючою стороною конференції виступив комунальний заклад «ДНЗ (центр розвитку дитини) № 243» КМР. Через карантинні обмеження зустріч відбулася в онлайн-форматі на платформі Google Meet. Захід складався з двох частин: теоретичного й практичного модулів.

img52

Викладачі кафедри дошкільної освіти відкрили семінар, презентувавши теоретичне підґрунтя заявленої теми. Завідувачка кафедри дошкільної освіти, д-р пед. наук, професорка О. В. Ковшар підготувала виступ на тему «Модель вихователя-тьютора в організації освітнього процесу в інклюзивній групі», в якому розкрила методологічні підходи до функціонування інклюзивних груп, головні функції вихователя-тьютора, напрями компетентнісної діяльності тощо.

img72

Кандидатка педагогічних наук, доцентка К. Є. Суятинова презентувала тему «Формування позиції педагога-тьютора в умовах інклюзивної освіти». Під час своєї доповіді викладачка провела міні-інтерактив з учасниками зустрічі – запропонувала в чаті конференції розкрити ключові переваги інклюзивного навчання для всіх учасників освітнього процесу.

img73

Провідна консультантка комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» і за сумісництвом викладачка кафедри дошкільної освіти К. М. Куц розповіла про особливості тьюторського супроводу дитини: його напрями, дії в умовах індивідуального підходу. Доповідачка виокремила важливі пріоритети в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та обмеженими можливостями здоров’я, зазначила їхні потреби й висвітлила особливості супроводу, створила алгоритм підготовки тьюторського супроводу тощо.

img94

Такий обмін передовим педагогічним досвідом позитивно впливає не тільки на саморозвиток учасників конференції, а й на учасників освітнього процесу в цілому: викладачі кафедри дошкільної освіти готують педагогічні кадри, які згодом будуть здійснювати вплив на вихованців закладів дошкільної освіти, зокрема й в умовах інклюзії.

13724
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок