15 лютого 2019 року відбувся науково-практичний семінар «Формування професійної компетентності майбутніх конкурентоспроможних фахівців сфери обслуговування» за участі науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки та методики технологічної освіти Криворізького державного педагогічного університету, фахівців навчально-методичного центру професійно-технічної освіти в Дніпропетровській області, викладачів училищ і технікумів міста.
З вітальним словом до учасників семінару звернулася проректор з наукової роботи, д. п. н., професор В. А. Гаманюк: «Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти активно співпрацює з колегами й однодумцями задля вдосконалення сфери обслуговування, яка потребує постійної уваги. Важливо, що є люди, які готові поділитися власним фаховим досвідом, аби покращити становище своєї галузі. Саме для такого плідного професійного спілкування і проводяться на базі КДПУ науково-практичні семінари, де досвідчені професіонали та їх молоді колеги можуть обмінюватися думками, розглядати актуальні проблеми й вирішувати важливі питання галузі».
Особливий інтерес для учасників семінару становило питання можливостей отримання студентами КДПУ універсальної професії. «Поєднання педагогічної підготовки з професійно-технічним фахом значно розширює спектр можливостей працевлаштування», - підкреслила д. п. н., доцент, завідувач кафедри педагогіки та методики технологічної освіти Л. О. Савченко.
У своїй доповіді Лариса Олексіївна розповіла й про те, що на базі Криворізького педагогічного заплановано відкриття арт-центру – осередку молодіжної культури. Формат арт-центру передбачає можливість проведення різноманітних студентських заходів; цей заклад стане й навчальною лабораторією, й місцем проведення дозвілля, й локацією, де можливе спілкування за інтересами, організація мистецьких подій, майстер-класів, фотовиставок, презентацій тощо.
На семінарі обговорювалися сучасні методики формування конкурентоспроможного фахівця сфери обслуговування, розглядався науково-методичний супровід підвищення професійної майстерності педагога в контексті освітніх реформ, висвітлювалися основні тенденції формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі харчових технологій, вивчалися шляхи підвищення якості професійної підготовки й використання комп’ютерних технологій як основи формування конструкторської компетентності майбутніх фахівців легкої промисловості, обговорювався методичний супровід удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників професій харчування та сфери обслуговування, розглядалися проблеми взаємодії закладів освіти, організації самостійної роботи студентів, впровадження ефективних технологій формування професійних компетентностей на сучасному етапі.