26 лютого 2019 року в конференц-залі КДПУ відбувся науково-методичний семінар «Теоретичні аспекти реалізації тьюторського супроводу дітей передшкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти».
Науково-методичний семінар є першим кроком у реалізації науково-дослідницького проекту «Упровадження технології тьюторського супроводу формування готовності до нової соціальної позиції «школяр» дітей передшкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти», який реалізовується спільними зусиллями кафедри дошкільної освіти з Департаментом освіти і науки міста.
Учасниками цього заходу стали методисти інноваційно-методичних центрів, керівники, вихователі закладів дошкільної освіти, професорсько-викладацький склад Криворізького педагогічного, магістри, а також начальник відділу дошкільної, загальної, середньої, позашкільної освіти, виховної роботи та охорони дитинства департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Н. В. Намінат. Наталя Василівна привітала всіх учасників проекту й побажала успіхів у цій важливій спільній справі.
Під час семінару обговорювалися актуальні теоретичні питання: науково-методичні засади впровадження технології тьюторського супроводу формування готовності до нової соціальної позиції «школяр»; історія розвитку та сучасні технології тьюторського супроводу; тьюторська підтримка дітей з особливими потребами тощо.
«Для реалізації цього проекту було укладено договір про співпрацю з Департаментом освіти і науки міста. Метою цього Договору є спільна діяльність у сфері освіти і науки, а саме розробка та впровадження прикладного науково-методичного проекту», – зазначає завідувач кафедри дошкільної освіти, доцент, доктор педагогічних наук О. В. Ковшар.
Фахівці бібліотеки КДПУ забезпечили інформаційну підтримку семінару й запропонували до уваги учасників тематичний перегляд науково-методичної літератури з проблеми соціалізації дітей дошкільного віку.
Криворізький педагогічний вдячний за співпрацю і бажає успіхів у подальшій реалізації проекту!